あちこち探して、やっと終了ウインク
 
 

 
 
 
 
paul partohap
 
 p.s. i love you 
 

P.S. I LOVE YOU

The only place I call home

私が家と呼ぶ唯一の場所

 

You are

(あなたはそうです)

 

Every hope and dream I've ever had

私が今まで持っていたすべての希望と夢

 

You are

(あなたは)

 

In other lifetimes, without any doubt

I'll keep choosing you

他の生涯では、間違いなく
私はあなたを選び続けます

 

Like a cool breeze on a summer day

夏の日の涼しい風のように
 

You are

(あなたは)

 

Like a brightest star up in the sky

Girl, you shine

空で最も明るい星のように
(女の子、あなたは輝いています)

 

Keep making me wanting more

Girl, you are what I am looking for

もっと欲しがっています
女の子、あなたは私が探しているものです

 

I love you (love you ooh)

私はあなたを愛しています(あなたを愛していますああ)

 

I love you in every universe

私はすべての宇宙であなたを愛しています

 

You'll always be the first

あなたはいつも最初になります

 

I love you, you're my only one

私はあなたを愛しています、あなたは私の唯一のものです

 

I love you (I do)

私はあなたを愛しています(私はします)

 

Love you still, I always will

まだあなたを愛しています、私はいつもそうします


I want you to know how I feel

私はあなたに私がどのように感じているかを知ってほしい


And all the promises that I'll fulfill

そして、私が成し遂げるすべての約束


(My only one)

(私の唯一のもの)


(My only love)

(私の唯一の愛)



好きにならずにいられない♡グリーンハーツグリーンハーツ​​♡グリーンハーツ