朝ごはんを

頂いた後に

アンティジニーに

久しぶりに電話を

しました。ニコニコニコニコニコニコ




朝ごはんは

冷凍食品のワッフルと

野菜炒めでした。



やはり

コーヒーとあいます。コーヒーコーヒーコーヒー


洗濯物を洗い始め

ました。


お天気良好です。太陽太陽太陽


Anyway in this morning I called Aunty Jeannie and I asked second booster vaccination about coronavirus. Around her friends, if somebody took it, so I wanna know what’s going on after second booster. 口笛口笛口笛

Anyway we were talking a lot and made sure our health. Just we need to wear mask 予防予防予防

And really careful when we went out.

She will ask other her friends and she will call me. 

By the way Aunty Jeannie talked about her dog, so her dog is over 84years old if she is human and lately she complains to Aunty Jeannie when she dose for dog 🐶everything. 爆笑爆笑爆笑

Dog is grouchy 笑い泣き笑い泣き笑い泣き

Anyway Aunty Jeannie just called me, so around her friends 3people got second booster and they are fine. 

Now Aunty Jeannie will make sure where can we get vaccine? 


さて 今日はパリッと

洗濯物が乾くでしょう。


土曜日には

ホームデポで買う物があり

少しですが

リストをつくります。ラブラブラブ



乙女のトキメキPlease be happy and stay safe 乙女のトキメキ