ねこ はじめ

 

ソファーの背もたれに座っていたマイキーたちを見て

『 あっ! 

 

『ねぇ きみ だぁれ?』

まだまだ ぬいぐるみよりも小さな はじめ。

でも、アッという間に 成長して大きくなるんだろうなぁニコニコ shine

 

 

トランペット Damn(You've Got Me Saying) トランペット

    (ダム(ユーヴ ゴット ミー セーイング))

 

Galantis David Guetta&MNEK(ギャランティス デヴィッド ゲッタ&MNEK)


Damn(You've Got Me Saying)(ユーヴ ゴット ミー セーイング)は、スウェーデンのエレクトロニック ダンスミュージックの 作曲 プロデューサー、DJのGalantis(ギャランティス)、ワールドワイドに活躍するDJ David Guetta(デビッド ゲッタ)、そして イギリス出身のシンガーシングライターMNEKで収録された曲です。

2022年11月11日にリリースされ、music videoは、2022年12月8日に公開されました。

 

ザッと和訳をしてみました

Damm(You've Got Me Saying)

 (ユーヴ ゴット ミー セーイング)

 

[Verse 1]

Let me explain it, when I did you wrong

I didn't know I'd feel this regret

But it drives me crazy to see you move on

While I lay alone in my bed

 

俺が悪いことをした時には 説明させてくれ

こんなに後悔(こうかい)するとは思わなかった

 君が吹っ切りれて先に進むのを見ると 俺はおかしくなりそうだよ

俺が一人で ベッドに横たわっている間にね

 

[Pre-Chorus]

If I could rewind, take a step back in time

I would never do you like that

I made a mistake, so now it's too late

And there ain't no way I'm gettin' you back

You got me sayin'

 

もし 巻き戻せるなら 時間を戻せるなら

あんなことを絶対にしないのに

過ちを犯してしまったよ もう 今となっては遅いけどね

それに 君を取り戻す方法はない

ってことだよね

 

[Chorus]

Damn, I shouldn't have let you walk right out my life(Uh)

I shoulda treated you right

I shoulda been by your side

Like damn, I slipped and let you catch somebody's eye

And now I can't even lie

It's Killin' me inside

Like damn, I shouldn't have let you walk right out my life

I shoulda treated you right

I shoulda been by your side

Like damn, I slipped and let you catch somebody's eye

And now I can't even lie

It's killin' me inside

 

クソッ 俺の人生から 君を追い出すべきではなかったよ

君を大事にすべきだった

君のそばにいるべきだった

腹ただしい 俺は不注意だったから 君は他の人の気を引いたんだ

今となっては 嘘(うそ)をつくこともできない

とてもツラいよ

腹ただしい 俺の人生から 君を追い出すべきではなかったよ

君を大事にすべきだった

君のそばにいるべきだった

腹ただしい 俺は不注意だったから 君は他の人の気を引いたんだ

今となっては 嘘(うそ)をつくこともできない

とてもツラいよ

 

[Verse 2]
Can't get no closure, but we said goodbye

I still feel the same as before(Before)

Keep my composure, believe me, I've tried

To accept you're not mine anymore(No)

 

終わってないけど 俺たちは別れを告げた

今も俺の気持ちは変わらない

冷静さを保ってる 俺を信じて 頑張(がんば)ったんだ

君は もう俺のものじゃないってことを受け入れるためにね

 

[Pre-Chorus]

If I could rewind, take a step back in time

I would never do you like that, baby

I made a mistake, so now it's too late

And there ain't no way I'm gettin' you back

You got me sayin'
 

もし 巻き戻せるなら 時間を戻せるなら

あんなことを絶対にしないのに

過ちを犯してしまったよ もう 今となっては遅いけどね

それに 君を取り戻す方法はない

ってことだよね

 

[Chorus]

Damn, I shouldn't have let you walk right out my life(Uh)

I shoulda treated you right

I shoulda been by your side

Lake damn, I slipped and let you catch somebody's eye

And now I can't even lie

It's killin' me inside

Like damn, I shouldn't have let you walk right out my life(Walk right out my life)

I shoulda treated you right(Ooh)

I shoulda been by your side(By your side)

Like damn, I shipped and let you catch somebody's eye(Cach somebody's eye)

And now I can't even lie(Lie)

It's killin' me inside

 

クソッ 俺の人生から 君を追い出すべきではなかったよ

君を大事にすべきだった

君のそばにいるべきだった

腹ただしい 俺は不注意だったから 君は他の人の気を引いたんだ

今となっては 嘘(うそ)をつくこともできない

とてもツラいよ

腹ただしい 俺の人生から 君を追い出すべきではなかったよ

君を大事にすべきだった

君のそばにいるべきだった

腹ただしい 俺は不注意だったから 君は他の人の気を引いたんだ

今となっては 嘘(うそ)をつくこともできない

とてもツラいよ

 

[Bridge]
Damn, I shoulda niver let you walk out my life

It's killin' me, it's killin' me inside

Damn, I shoulda never let you walk out my life

It's killin' me, it's killin' me inside

Damn, I shoulda never let you walk out my life

It's killin' me, killin' me inside

Damn, I shoulda never let you walk our my life

It's killin' me inside(Woah)

 

クソッ 俺の人生から 君を追い出すべきではなかったよ

とてもツラいよ とてもツラいんだ

クソッ 俺の人生から 君を追い出すべきではなかったよ

とてもツラいよ とてもツラいんだ

クソッ 俺の人生から 君を追い出すべきではなかったよ

とてもツラいよ とてもツラいんだ

クソッ 俺の人生から 君を追い出すべきではなかったよ

とてもツラいよ とてもツラいんだ

 

[Chorus]
Damn, I shouldn't have let you walk right out my life(My life)

I shoulda treated you right(You right)

I shoulda been by your side

Like damn, I slipped and Iet you catch comeob ody's eye(Eye)

And now I can't even lie

It's killin' me inside

Like damn, I shouldn't have let you walk right out my life

I shoulda treated you right

I shoulda been by your side

Like damn, I slipped and let you catch somebody's eye

And now I can't even lie

It's killin' me inside
 

クソッ 俺の人生から 君を追い出すべきではなかったよ

君を大事にすべきだった

君のそばにいるべきだった

腹ただしい 俺は不注意だったから 君は他の人の気を引いたんだ

今となっては 嘘(うそ)をつくこともできない

とてもツラいよ

腹ただしい 俺の人生から 君を追い出すべきではなかったよ

君を大事にすべきだった

君のそばにいるべきだった

腹ただしい 俺は不注意だったから 君は他の人の気を引いたんだ

今となっては 嘘(うそ)をつくこともできない

とてもツラいよ

 

[Outro]
Damn