ねこ むぎ

はじめましての巻

 

『 … 

 

『む〜ぎ〜』ニコニコ ♪+゜

 

『あっ おかぁさん あそんで音符

 

小さな体のどこに このエネルギーはあるんだろうと思うくらいにパワフルです。

ただいま生後4ヶ月のむぎ。

これから どんなふうになるのかな照れ

 

新しい家族 むぎです。

どうぞよろしくお願いします。

 

 

トランペット All 4 Nothing(I'm So In Love) トランペット

    (オール 4 ナッシング(アイム ソー イン ラヴ)

 

Lauv(ラウヴ)


Lauv(ラウブ)は、2022年8月5日に セカンドアルバム"All 4 Nothing"(オール 4 ナッシング)をリリース予定。

そのアルバムリリースに先がけて 2022年4月8日に セカンドシングルとして"All 4 Nothing(I'm So In Love)"(オール 4 ナッシング(アイム ソー イン ラヴ))をmusic videoと共にリリースしました。

 

ザッと和訳をしてみました

All 4 Nothing(I'm So In Love) 

(オール 4 ナッシング(アイム ソー イン ラヴ))

 

[Chorus]

I'm so in love, I'm so in love

I don't ever wanna stop this ride that we're on

I don't ever wanna say goodbye

'Cause then all of those nights

They would just be all for nothing

 

俺は めちゃくちゃ恋をしてるんだ めちゃくちゃ恋をしてる

俺たちの関係を 絶対に終わらせたくないんだ

さよならなんて言わないよ

だって あの夜の事が

なかったことになってしまうから

 

[Verse 1]

Third of October

We were never sober

The first few times that we hung out

But we fell in love somehow

First time that I met you

I didn't have damn clue that I love everything about you

Now I can't think of life without you

 

10月3日に

俺たちは酔っぱらってたね

わずか数回 遊んだだけなのに

俺たちは なぜか恋に落ちてしまったんだ

初めて会った時

君のこと こんなに好きになるなんて 思いもよらなかったよ

今 君なしでは生きてはいけない

 

[Pre-Chorus]

(Ehh) Did you know that you're my whole heart?

(Ehh) Did you know that I never stop, no

No, giving you everything I got 

'Cause I'm so

 

君は 俺のすべてだって知ってた?

俺は 愛することをやめないって知ってた?

いや 俺は 君にすべてを捧(ささ)げるよ

だって 俺はとても…

 

[Chorus]
I'm so in love, I'm so in love

I don't ever wanna stop this ride that we're on

I don't ever wanna say goodbye

'Cause then all of those nights

They would just be all for nothing

I'm so in love, I'm so in love

I don't ever wanna stop this ride that we're on

I don't ever wanna say goodbye

'Cause then all of those nights

They would just be all for nothing

 

俺は めちゃくちゃ恋をしてるんだ めちゃくちゃ恋をしてる

俺たちの関係を 絶対に終わらせたくないんだ

さよならなんて言わないよ

だって あの夜の事が

なかったことになってしまうから

俺は めちゃくちゃ恋をしてるんだ めちゃくちゃ恋をしてる

俺たちの関係を 絶対に終わらせたくないんだ

さよならなんて言わないよ

だって あの夜の事が

なかったことになってしまうから

 

[Verse 2]

Yeah, I'll never go back, I'll never go

Now that I know that, now that I know

I'll never leave you by your own

When you cry baby I'll be there, oh

 

俺は 二度と戻ることはないから 戻らないから

今だったらわかるんだ 今だったらね

俺は 絶対に君をひとりにしない

君が泣いてる時 俺はそばにいるよ
 

[Chorus]

I'm so in love, I'm so in love

I don't ever wanna stop this ride thhat we're on

I don't ever wanna say goodbye

'Cause then all of those nights

They would just be all for nothing

I'm so in love, I'm so in love

I don't ever wanna stop this ride that we're on

I don't ever wanna say goodye

'Cause then all of those nights

They would just be all for nothing

 

俺は めちゃくちゃ恋をしてるんだ めちゃくちゃ恋をしてる

俺たちの関係を 絶対に終わらせたくないんだ

さよならなんて言わないよ

だって あの夜の事が

なかったことになってしまうから

俺は めちゃくちゃ恋をしてるんだ めちゃくちゃ恋をしてる

俺たちの関係を 絶対に終わらせたくないんだ

さよならなんて言わないよ

だって あの夜の事が

なかったことになってしまうから

 

[Pre-Chorus]

(Ehh) Did you know that you're my whole heart?

(Ehh) Did you know that I never stop, no

No, giving you everything I got 

'Cause I'm so

 

君は 俺のすべてだって知ってた?

俺は 愛することをやめないって知ってた?

いや 俺は 君にすべてを捧(ささ)げるよ

だって 俺はとても…

 

[Chorus]

I'm so in love, I'm so in love

I don't ever wanna stop this ride that we're on

I don't ever wanna say goodbye

'Cause then all of those nights

They would just be all for nothing

I'm so in love, I'm so in love

I don't ever wanna stop this ride that we're on

I don't ever wanna say goodbye

'Cause then all of those nights

They would just be all for nothing, yeah

 

俺は めちゃくちゃ恋をしてるんだ めちゃくちゃ恋をしてる

俺たちの関係を 絶対に終わらせたくないんだ

さよならなんて言わないよ

だって あの夜の事が

なかったことになってしまうから

俺は めちゃくちゃ恋をしてるんだ めちゃくちゃ恋をしてる

俺たちの関係を 絶対に終わらせたくないんだ

さよならなんて言わないよ

だって あの夜の事が

なかったことになってしまうから