あけましておめでとうございます⛩
スタッフのじじいです。
A Happy New year!I'm staff JiJi.

皆様、年末年始いかがお過ごしでしょうか?
How have you been this winter vacation?

さて…
12月25日のワンマンにご来場頂いた皆様&オンラインで観て下さった皆様ありがとうございました✨
Anyway,Thank you for coming and watching our one-man concert on Dec 25th,2020.

実はじじいにとっては初めてきちんと観るワンマンライブでした。
Actually,It was my first time watching their concert.

正直めちゃくちゃ格好よかったです。
新曲の制作やSHINくんの舞台など様々なスケジュールの隙間を縫って、直前まで準備している様子を見ていたので、少し心配もしていましたが、
ステージに立つ5人は本当に生き生きとしていました。
Honestly,they were soooo cool.
I was worried about their performance because they were preparing for the concert while their busy schedule(they also made a new song for E.P. and SHIN acted on the stage last month.) but their performance was so vivid.

コロナのため、様々な制約の中での開催でしたが(皆様にもご迷惑をお掛けしました...)
夜公演で披露されたRISEを観て、このライブが彼らにとってどれほど待ち侘びた、意味のある公演だったのかを強く感じました。
Though the concert took place with a lot of restrictions(because of COVID 19),
When I watched their performance of 'RISE' ,I realized that it was so meaningful time for MADKID.

宜しければ是非YouTubeでご覧ください✨
I want you to watch their performance.
You can check with subtitles on YouTube.


2021年はMADKIDにとって挑戦の1年になりそうです。
This year maybe a challenging year for MADKID.

今年もMADKIDのパフォーマンスを多くの方にお届けできるように一歩ずつ頑張って進んでいきます。
We'll make a much effort to show you our best performance.

皆様にとっても楽しい1年になるように最善を尽くして参ります。2021年もMADKIDの応援を宜しくお願い致します📣
We will also give you a lot of fun!
So please keep support us this year😊

最後にライブ前の写真と、ふざけるYOU-TAくんをどうぞ‼️
These are behind shots of MADKID!!
_var_mobile_Media_DCIM_123APPLE_IMG_3635.JPG
_var_mobile_Media_DCIM_123APPLE_IMG_3538.JPG