無双の峡谷 (2024/05/19)

簡易結果報告

 

 JMCRでは、2チームエントリーしました。

 

1、チーム2 11:00~スタート

 

 結論から言えば、3チームとも来られなかったので、不戦勝でした。

 In conclusion, all three teams could not come, so we won by default.

 

↑ 当然ながら完勝

Naturally, a complete victory

↑ MVP等も総なめ

All MVP etc.

 

2、チーム2 19:00~スタート

 

 前半は、不戦勝かと思われましたが、赤、青が途中から参戦、赤は大勢参加されたので、終盤で逆転され、2位になりました。

 

In the first half, it looked like the team would win by default, but Red and Blue entered the race midway through, and Red had a large number of participants, so it turned around in the final stages and took second place.

 

 

 しかしながらMVPは☆SEI☆さん おめでとうございます。

 初参戦ながら、無双のご活躍(^_^)/

However, congratulations to ☆SEI☆ for being the MVP.
An unparalleled performance despite participating in the race for the first time (^_^)/

 

 大事な中央での力勝負の天下無敗は赤の方に抑えられてしまいました(^_^;)

The undefeated team in the important center field was suppressed by Red (^_^;)

私もLV95ながら、少しは撃破!

Even though I was LV95, I was able to defeat some of them!

 

 

今回は三つ巴で3軍入り乱れての楽しい戦いになりました(^_^)/

This time it was a fun battle with three armies in a three-way battle (^_^)/

 

 

※なお、エントリーメンバーへの順位褒賞は、チーム2が1位になったため、全員に1位の報酬をゲットすることが出来ました(*^_^*)

*In addition, as for the ranking reward for entry members, since Team 2 came in first place, everyone was able to get the first place reward (*^_^*)