古代闘争 VS S82 天高く雲は流れ (2023/05/14)

とててさんの無双実らず惨敗(^_^;)

Totete-san's great success, but a disastrous defeat (^_^)/

 

 長かった悠久の地の終了後初の古代闘争でしたが、とててさんの大活躍にも関わらず、参加人数が実質7人と2人だったことも有り、惨敗でした。

 

 It was the first Odinium after the end of the long Eternal Land, but despite Totete's great success, the number of participants was actually 7 and 2, so it was a crushing defeat.

 

★詳細結果★

 

 

 

 上記の詳細で大体の戦いが分かると思いますが、トラック&占領は大敗でした。

負傷兵士数&修理兵士数では、とててさんの活躍で圧倒しました。

 

 As you can see from the details above, Track & Occupy was a crushing defeat.
 In terms of the number of injured soldiers and the number of repaired soldiers, Totete-san's performance overwhelmed us.

 

★個人結果★

 

 今回はスクショを撮り忘れましたが、対戦相手のポイントの5倍以上のポイントをとててさんは稼がれていました。

 I forgot to take a screenshot this time, but Totete-san was earning more than 5 times the points of his opponent's MVP.

 

★MVP★

 

おめでとうございます。

 

 

★私の個人的結果★

 

 

 

※修理兵士数はすべて私でしたね(^_^;)

*All the repair soldiers were me (^_^;)

 

 今回初めての「古代サーバー」(100番以下のサーバー)と言う事でしたが、数で圧倒的に有利な状況にも関わらず、採集部隊には攻撃が無いと言う紳士的な対応されたので、流石「古代サーバー」と感心しましたし、お互い最後まで楽しく遊ぶことができました。

 It was the first time for us to use an "ancient server" (server number 100 or lower), but despite the fact that we had an overwhelming advantage in terms of numbers, we were treated like a gentleman by saying that there would be no attack on the collection unit. As expected, I was impressed with the "ancient server", and I was able to enjoy playing until the end.

 

 

両軍の皆様お疲れ様でした。非常に楽しく楽しめました

(^^♪

 

Thank you for your hard work, both armies. I had a lot of fun (^^♪

 

※主にJMCR連盟の方へ

 

古代闘争内での兵士の修理を行わなければ、終了後元のサーバーへ戻った際は、被害なしの状態で戻れますので、時間が合えば出来るだけ参加して頂ければと思います。

 

参考:報酬