古代闘争 VS S972 Last Shelter (2023/04/02)

見事に完勝(^_^)/

Stunning victory (^_^)/

 

今回は、KNKT&NNNRの応援を得て、完勝できました。

相手は S972のLast Shelterさんでした。

 

This time, with the support of KNKT & NNNR, we were able to complete the victory.

 

The other party was Mr. Last Shelter from S972.

 

★MVPは、とててさんでした。おめでとうございます。

★ The MVP was Mr. Totete. congratulations.

 

★自分は

久しぶりにバトルがありました。

 

 

 今回は両軍参加者が少ないながら互角の良い戦いでした。

 得点差は、相手側の参加者が30分過ぎてから揃った為で、初めから参加者が揃っていれば、接戦だったものと思われます。

 

 This time it was a good fight even though there were few participants from both sides.

 The score difference was due to the fact that the participants on the other side were all together after 30 minutes, so if all the participants had been together from the beginning, it would have been a close match.

 

 

おまけ 今までと同じですが・・・

 

 最近は、対戦が少ない戦いが続いていますが、リアの生活優先しつつ、マイペースで昨日の自分より、より強くなろうと思います。

Recently, I've been battling with few matches, but I'm going to prioritize Ria's life and try to be stronger than I was yesterday at my own pace.

 

 と言う訳で  more<STRONGLY 

 

でも、真音さんこの曲を最後に先月急逝され、残念に思います。