今日は、

Rihanna - Diamondsの歌詞和訳です!






Shine bright like a diamond
ダイアモンドのような輝き

Shine bright like a diamond
ダイアモンドのような輝き


Find light in the beautiful sea
きれいな海の中に光を見つける

I choose to be happy
私は幸せになることを選んだの

You and I you and I
あなたと私、あなたと私

We're like diamonds in the sky
私たちは、空に浮かぶダイアモンドのようで

You're a shooting star I see
あなたは私が見る流れ星

A vision of ecstasy
最高の光景が浮かぶわ

When you hold me I'm alive
あなたが私を抱きしめてくれる時、
あー生きてるって感じられるの

We're like diamonds in the sky
私たちって空に浮かぶダイアモンドのようね




I knew that we'd become one right away
私たちがすぐにひとつになれるってことはわかってた

Oh right away
すぐにでもね

At first site I felt energy of sun rays
初めてあなたを見たときに、太陽の光のエネルギーを感じたの

I saw the life inside your eyes
あなたの瞳の奥に私の人生が見えた


So shine bright tonight you and I
今夜光輝くあなたと私

We're beautiful like diamonds in the sky
私たちは空に浮かぶダイアモンドのように美しい

Eye to eye so alive
見つめ合うと生きてるって実感が湧くの

We're beautiful like diamonds in the sky
私たちは空に浮かぶダイアモンドのように美しい


Shine bright like a diamond
ダイアモンドのような輝き

We're beautiful like diamonds in the sky
私たちは空に浮かぶダイアモンドのように美しい

Shine bright like a diamond
ダイアモンドのような輝き

Shining bright like a diamond
まるでダイアモンドのように輝いてる

We're beautiful like diamonds in the sky
私たちは空に浮かぶダイアモンドのように美しい


Palms rise to the universe
両手の手のひらをこの広い大世界にかざす

As we moonshine and molly
酔っぱらってハイになってる時に

Feel the warmth we'll never die
私たちは死なないというぬくもりを感じるの

We're like diamonds in the sky
私たちは空に浮かぶダイアモンドのように美しい

You're a shooting star I see
あなたは私が見る流れ星ね

A vision of ecstasy
最高の光景が浮かぶわ

When you hold me I'm alive
あなたが私を抱きしめてくれる時、
あー生きてるって感じられるの

We're like diamonds in the sky
私たちって空に浮かぶダイアモンドのよう


Shine bright like a diamond
ダイアモンドのような輝き

So shine bright tonight you and I
今夜光輝くあなたと私

We're beautiful like diamonds in the sky
私たちって空に浮かぶダイアモンドのよう

Eye to eye so alive
見つめ合うと生きてるって実感が湧く

We're beautiful like diamonds in the sky
私たちは空に浮かぶダイアモンドのように美しい

Shine bright like a diamond...
そう、ダイアモンドのように輝くの・・・