今日もマンハー楽しかった♪


来てくれた皆さんありがとうございました!





久しぶりに歌詞和訳~★




大好きなAlicia Keys - New Dayの和訳っ!








Party people say, Party people say
パーティーピーポーは言ってちょうだい

Ay, it's a new day, it's a new day
新たな1日の始まりだって

The World is getting ready, everybody ready, yeah
世界が準備している間に、みんなはすでに

For a new day, for a new day
新たな1日にむけての準備はもうできてるわ

Celebrate and say, ay, ay, ay, ay
お祝いしよう、そして言ってちょうだい、エ、エ、エ、エー


[Verse 1]

It's alright to feel however you want to
あなたが感じたままの気持ちでいればいい

There's no limitation no
そこに制限なんてないんだから

If you love your life, let me see your hands up on one time
あなたが自分の人生を愛してるなら、1度でいいから手をあげて

I celebrate mine, cause I ain't gonna get no more
私の新しい1日をお祝いするの、こんな日はもう二度と来ないから

So we can do this all night
だから一晩中お祝いしましょ

One time, everybody say ay ay oh
1度みんなの声を聴かせて エ、エ、オー


There's a feeling that I got that I can't give up
絶対にあきらめたくないって気持ちがあるの

Feeling in my heart that I can't get over
でもそれを乗り超えきれないって思う気持ちもあるわ

I know that it's coming like the sun come up

太陽が毎日昇るようにそんな日が来るってわかってる

Tell me do you feel the same, everybody say
毎日が同じような日だと感じてるの?じゃぁ言ってみて


[Hook]




[Verse 2]

Take a look in my eyes, can't you see I'm ready
私の目を見てよ、私がもう覚悟できてるってわかるでしょ

Come alive, let's get, eh
生き生きとした人生を歩もう

If you wanna touch the sky, hands in the air one time
この空に触れてみたいなら、1度両手をあげてみて

All night, all day
一晩中、一日中

I'mma live it loud like there's only one life
私は全力で生きる、人生は1度きりしかないの 

left to live it up, one life, left to live it up
人生はたった1度しかないのよ



There's a feeling that I got that I can't give up
絶対にあきらめたくないって気持ちがあるの

Feeling in my heart that I can't get over
でもそれを乗り超えきれないって思う気持ちもあるわ

I know that it's coming like the sun come up

太陽が毎日昇るようにそんな日が来るってわかってる

Tell me do you feel the same, everybody say
毎日が同じような日だと感じてるの?じゃぁ言ってみて



[Hook]


Clock's on the wall
壁に掛かってる時計

It's now or never at all
「今」しかない、あとはもうない


I'm gonna give it my all
私は全てを捧げるわ

Whether I rise or fall
私が昇りつめれるか、落ちるかはわからない

I'm gonna give it my all
だから私は全力を尽くすわ


[Hook]




という曲です!!!




あー、最高!!!!!


クラブでもめちゃくちゃかかってるよ!


みんなもっと一緒に歌ってほしい!!!






Aliciaのnewアルバム、楽しみやね♪