End of time

K-931, Alan Walker & Ahrix

 

 

ー*ーー*ーー*ーー*ーー*ーー*ー

 

When things are right, then you just know

すべて物事が正しくある時、ただわかるはず

 

There is something in your eyes 

あなたの瞳の中に

 

that brings me home

私を安心させるものがあると


Cuz when there’s love, you don’t let go

そこに愛があるなら、あなたは手放したりしないから、

 

so as long as you're with me,

わたしと共にいる限り

 

you're not alone, you'll never be

あなたは一人じゃない、これからもずっと

 


I wanna tell you 

わたしが感じていることを、

 

what I feel and really mean it

本気でそう思っていることを伝えたい

 

I wanna shout it 

      from the rooftops to the sky

屋根の上で、空に向かって叫びたい

 

cuz if you ever need a friend, 

だってあなたが友達を必要とするときはいつでも、

 

you know I'll be it

ね、わたしがいる

 

From tonight until we see the end of time
今夜から、終わりの時までずっと

 


I'll cross my heart and hope to die

神に誓う、嘘だったら死んでもいい、

 

We're always and forever, 

私たちはいつも、永遠に、

 

I'll be by your side

私はあなたのそばにいる

 

When days are dark and stars don't line

昼が暗く閉ざされて、星が並ばなくても(運命でなくても)

 

We're always and forever 'til the end

私たちはいつも、永遠に、最後まで

 

The end of time
終わりの時まで

 

 

When we look back, and when we're old

歳をとって振り返ったら、

 

We'll see your footprints 

あなたの足跡がわたしの足跡の隣に、

 

next to mine along the road

ずっと続いているのが見えるはず

 

And I don't know, what the future holds

未来に何が待っているかはわからないけど、

 

But as long as you're with me, 

わたしと共にいる限り、

 

you're not alone, you'll never be
あなたは一人じゃない、これからもずっと

 

 

I wanna tell you 

わたしが感じていることを、

 

what I feel and really mean it

本気でそう思っていることを伝えたい

 

I wanna shout it 

      from the rooftops to the sky

屋根の上で、空に向かって叫びたい

 

cuz if you ever need a friend, 

だってあなたが友達を必要とするときはいつでも、

 

you know I'll be it

ね、わたしがいる

 

From tonight until we see the end of time
今夜から、終わりの時までずっと

 


I'll cross my heart and hope to die

神に誓う、嘘だったら死んでもいい、

 

We're always and forever, 

私たちはいつも、永遠に、

 

I'll be by your side

私はあなたのそばにいる

 

When days are dark and stars don't line

昼が暗く閉ざされて、星が並ばなくても(運命でなくても)
 

We're always and forever 'til the end

私たちはいつも、永遠に、最後まで

 

The end of time

終わりの時まで

 

 

I'll cross my heart and hope to die

神に誓う、嘘だったら死んでもいい、

 

We're always and forever, 

私たちはいつも、永遠に、

 

I'll be by your side

私はあなたのそばにいる

 

When days are dark and stars don't line

昼が暗く閉ざされて、星が並ばなくても(運命でなくても)

 

We're always and forever 'til the end

私たちはいつも、永遠に、最後の時まで


The end of time

終わりの時まで

The end of time

終わりの時まで

 

ー*ーー*ーー*ーー*ーー*ーー*ー