Defying Gravity

Idina Menzel

 

 

 

Glee (グリー) OST

 

ー*ーー*ーー*ーー*ーー*ーー*ー

 

Something has changed within me

私の中で何かが変わって

 

Something is not the same

今までとは何かが違う

 

I'm through with playing by the rules

誰かのゲームで

 

Of someone else's game

ルールにしたがって遊んでるけど

 

Too late for second-guessing

考え直すには遅すぎて

 

Too late to go back to sleep

また眠りにつくには遅すぎて

 

It's time to trust my instincts

今はもう自分の直感に従うとき

 

Close my eyes and leap!

目を閉じて飛び出すの

 

 

It's time to try defying gravity

重力に逆らうとき

 

I think I'll try defying gravity

私は今こそ重力に逆らってみる

 

Kiss me goodbye

お別れのキスをして

 

I am defying gravity

いま私は飛び立つの

 

And you won't bring me down!

もう誰にも止められない

 

 

I'm through accepting limits

私は限界を受け入れてる

 

'Cause someone says they're so

誰かがそこが限界だと言うから

 

Some things I cannot change

私には変えることができないこともある

 

But till I try, I'll never know!

でもやってみるまでは分からないから

 

Too long I've been afraid of 

ずっと恐れていたのは

 

Losing love I guess I've lost

失ったと思っていた愛をなくすこと

 

Well, if that's love

でもそう、もしそれが愛なら

 

It comes at much too high a cost!

もっとずっと辛いはず

 

 

I 'd sooner buy defying gravity

すぐに飛び立てるはず

 

Kiss me goodbye

お別れのキスをして

 

I'm defying gravity

いま私は飛び立つの

 

I think I'll try defying gravity

私は今こそ重力に逆らってみる

 

And you won't bring me down!

もう誰にも止められない

 

Unlimited (unlimited)

限界なんてない

 

My future is unlimited (unlimited)

私の未来は無限に広がってる

 

And I've just had a vision

私にはわかってる

 

Almost like a prophecy

予言みたいに

 

I know - it sounds truly crazy

分かってる、おかしく聞こえることは

 

And true, someday I'll be...

でも本当に、いつか私は

 

Flying so high!

高く飛び上がるの

 

(Defying gravity)

(いま重力に逆らって)

 

Kiss me goodbye

お別れのキスをして

 

(Defying gravity)

(いまこそ重力に逆らって)

 

So if you care to find me

だからもし私を見つけようとしてくれるなら

 

Look to the western sky!

西の空を探して

 

As someone told me lately:

誰かが最近言ってたみたいに

 

"Everyone deserves the chance to try!"

"誰もがチャレンジする権利を持ってる"

 

And you won't bring me down!

もう誰にも止められない

 

Bring me down!

止めることなんてできないの

 

Bring me down!

止めることなんてできないの

 

ー*ーー*ーー*ーー*ーー*ーー*ー