I Swear

SISTAR

 

 

 

ー*ーー*ーー*ーー*ーー*ーー*ー

 

Oh I Swear

Oh I Swear (promise you baby)

 

꼭 맞춰놓은 듯한 우리 둘 사이

Our relation is like being harmonized

まるで合わせておいたみたいな私たちの仲

 

오늘을 놓치면 후회할걸 알아 I Swear

I know I will regret if I lose the chance today, I Swear

今日を逃したら後悔することをわかってる I Swear

 

I I Swear 영화 속 고백처럼 찐하게

I, I Swear, being carved into my heart like a confession in a movie

I I Swear 映画の中の告白のように刻みつけられて

 

네 번째 손가락의 D.I.A

The D.I.A on my fourth finger

4番目の指のD.I.A

 

온 세상이 날 질투하게 해

The whole world is jealous of you

全世界があなたに嫉妬する

 

I I Swear 저 벌을 떠서 내게 안겨줘

I, I Swear, please get that star and give it to me

I I Swear あの星をとって私にちょうだい

 

작은 농담은 귀엽게 봐줘

Just overlook my small jokes

小さな冗談は見逃してね

 

Baby I only wanna be with you

(I Swear I Swear I I Swear)

 

변하지 않는 건 내 마음을 더하는 것

What never changes is that my love grows

変わらないのは私の心を募らせること

 

너에게 많은 것을 원하지도 않는 것

And that I don't expect many from you

あなたにたくさんのものを願ったりしないこと

 

우리 둘만 사랑하다 함께 눈을 감는 것

And just love each other and close our eyes together

私たち2人だけが愛し合う 共に目を閉じること

 

난 그거 하나야 그저 그거 하나야

That is all what I need, that's all

私はそれ1つよ ただそれ1つ

 

(약속해)

(I promise)

(約束する)

 

I Swear 난 오늘밤

I Swear, I will, tonight

I Swear 私は今夜

 

I Swear (promise you baby)

 

오직 너만 내게 위로가 돼

Only you will be my comfort

ただあなただけが私の癒しになるの

 

니가 딱이야 mean to be baby

You're perfect for me, mean to be baby

あなたがぴったりなの mean to be baby

 

You'll always be mine

 

I Swear 그대와 나

I Swear, you and I

I Swear あなたと私

 

I Swear (promise you baby)

 

꼭 맞춰놓은 듯한 우리 둘 사이

Our relation is like being harmonized

まるで合わせておいたような私たちの仲

 

오늘을 놓치면 후회할걸 알아

I know I will regret if I lose the chance today

今日を逃したら後悔することをわかってる

 

I Swear

 

여자가 되는 밤

The night I become a woman

女になる夜

 

어쩌면 좋아 난

What should I do?

どうすればいいの 私は

 

우린 두 손을 꼭 잡고

We'll hold hand tightly

私たちは両手をぎゅっと掴んで

 

You make me say

 

우 밤하늘에 별들이 쏟아져

Uh, stars are spilling over the sky

Uh 夜に星たちがあふれる

 

So what you think about that (that)

 

Baby 무슨 생각해

Baby, what are you thinking?

Baby, 何か考えてるの?

 

So what you think about that (that)

 

니가 너무 궁금해

I am so curious about you

あなたがとても気になるの

 

그대 사랑이 느껴지게

So that I can feel your love,

あなたの愛が感じられるように

 

입이 귀에 걸리게

So that I will smile

口元がほころぶように

 

딱 나만 생각해 Oh baby

Please think only of me, Oh baby

しっかりと私のことだけ考えて Oh baby

 

나만 봐줄래

Just look at me

私だけみていて

 

변하지 않는 건 내 마음을 더하는 것

What never changes is that my love grows

変わらないのは私の心を募らせること

 

너에게 많은 것을 원하지도 않는 것

And that I don't expect many from you

あなたにたくさんのものを願ったりしないこと

 

우리 둘만 사랑하다 함께 눈을 감는 것

And just love each other and close our eyes together

私たち2人だけが愛し合う 共に目を閉じること

 

난 그거 하나야 그저 그거 하나야

That is all what I need, that's all

私はそれ1つよ ただそれ1つ

 

(약속해)

(I promise)

(約束する)

 

I Swear 난 오늘밤

I Swear, I will, tonight

I Swear 私は今夜

 

I Swear (promise you baby)

 

오직 너만 내게 위로가 돼

Only you can be my comfort

ただあなただけが私の癒しになるの

 

니가 딱이야 mean to be baby

You're perfect for me, mean to be baby

あなたがぴったりなの mean to be baby

 

You'll always be mine

 

I Swear 그대와 나

I Swear, you and I

I Swear あなたと私

 

I Swear (promise you baby)

 

꼭 맞춰놓은 듯한 우리 둘 사이

Our relation is like being harmonized

まるで合わせておいたような私たちの仲

 

오늘을 놓치면 후회할걸 알아

I know I will regret if I lose the chance today

今日を逃したら後悔することをわかってる

 

I Swear

 

듣고 샆은 한마디 I do

One word I want to hear is, I do

聞きたい一言 I do

 

지나간 단꿈처럼 I do

Like a sweet dream passing, I do

すぎていく甘い夢のように I do

 

모래 위에 니 이름만

On the sand, just your name

砂の上にあなたの名前だけ

 

또 쓰고 지우며 널 기다리는데

I write and erase it and wait for you

また書いて消して あなたを待つのに

 

Tell me I love you baby

 

(약속해)

(I promise)

(約束する)

 

I Swear 난 오늘밤

I Swear, I will, tonight

I Swear 私は今夜

 

I Swear (promise you baby)

 

오직 너만 내게 위로가 돼

Only you will be my comfort

ただあなただけが私の癒しになるの

 

니가 딱이야 mean to be baby

You're perfect for me, mean to be baby

あなたがぴったりなの mean to be baby

 

You'll always be mine

 

I Swear 그대와 나

I Swear, you and I

I Swear あなたと私

 

I Swear (promise you baby)

 

꼭 맞춰놓은 듯한 우리 둘 사이

Our relation is like being harmonized

まるで合わせておいたような私たちの仲

 

오늘을 놓치면 후회할걸 알아

I know I will regret if I lose the chance today

今日を逃したら後悔することをわかってる

 

I Swear

 

ー*ーー*ーー*ーー*ーー*ーー*ー