9-6-2008麗樣: お誕生日おめでとうございます!! 經過貼吧見到先記得(汗) 今日返11放7 一定會勁攰 不過相信時間會過得很快的 啊....前幾日都返下午 宜家好sleepy @_@ 好...飄去整早餐上車食