6.20. 今の私の問題の解決法は完全哲学に学びたい。その最終判断は普遍的真理であると私が判断する。只残念であるがその証明法については私の出来る範囲でしか出来ない。私の地球二重構造説は普遍的真理と思うがその証明は私には不可能である。ではどうする。

6.20. I want to learn the solution to my current problem from perfect philosophy. I believe that the final judgment is a universal truth. Unfortunately, I can only prove it to the best of my ability. I believe that my theory of the dual structure of the Earth is a universal truth, but I cannot prove it. So what should I do?