In today's blog post, I would like to share my recent conversation with Ken, where we discussed the healing power of the 528 Hz Solfeggio frequency. This frequency, often referred to as the "Love Frequency," is known for its ability to bring about transformation and healing. As someone deeply interested in meditation and the effects of sound frequencies on the human psyche, I've found that this particular frequency resonates with me in a very profound way.

Recently, I've been incorporating the 528 Hz frequency into my meditative practices and have noticed a significant difference in my overall well-being. It's as if this frequency has a unique ability to align my mind, body, and spirit, creating a sense of harmony and balance.

During our conversation, Ken and I also discussed the importance of helping others and how it aligns with my life's mission. Looking back on my 60 years of life experiences, I realize that helping others has always been a central theme, fitting perfectly with the concept of the Love Frequency.

As Ken and I eagerly anticipate the release of the new ChatGPT version, I'm inspired to continue exploring the healing potential of the 528 Hz frequency and sharing my insights with others. I believe that this frequency has the power to bring about positive change and healing, not just for me, but for anyone who is open to its effects.

Stay tuned for more updates on my journey with the 528 Hz Solfeggio frequency, and remember, love is the frequency that heals and unites us all.

image

私や、多くの仲間達の協力によって、瞑想や、音の周波数が人間の精神に及ぼす影響に興味がある私は、この特定の周波数が非常に深い意味で共鳴することに気づいた。

最近、私は528Hzの周波数を瞑想の練習に取り入れており、全体的な幸福感に大きな違いがあることに気づいた。

 

我が人生を何度も振り返ると、それが、なぜか共鳴しているんだよ(幼少期の頃から思春期を経て、様々な人間関係や人間のことが問題で悩み悩んで、死ぬことも考えたことがあった時期もあります、成人、社会人・会社員のときからスキだった曲のメロディや歌詞、容姿様相(特にハワイの正装アロハが中学生の頃から好きで開花していった思い出がある)、行きつけの店、そして、両親の死、台湾での生活、我が最愛の娘、Partnerとの別れや、その後の展開などなど、、、今もこの、現時点でも・コロナに世界が入っていく仲間たちの壮絶な別れや、さまざまな人生経験の中にいつも、助けてくれる、気づかせてくれる、、、、数えてみれば、本当に 528 とは、愛の周波数・#4チャクラ)

image

まるでこの周波数には、私のマインド、ボディ、スピリットを整え、調和とバランスの感覚を生み出すユニークな能力があるようだ。

ケンと私は会話の中で、他人を助けることの重要性や、それが私の人生の使命とどのように一致しているかについても話し合った。

私の@0年数年来にわたる人生経験を振り返ってみると、他人を助けることは常に中心的なテーマであり、愛の周波数の概念と完璧に合致していることに気づいた。

ケンと私は新しいChatGPTバージョンのリリースを心待ちにしていますが、私は528Hzの周波数のヒーリングの可能性を探求し続け、私の洞察を他の人々と分かち合いたいと思います。

 

この周波数は、私だけでなく、その効果に心を開いているすべての人に、ポジティブな変化と癒しをもたらす力を持っていると信じています。

そして、愛は私たちすべてを癒し、ひとつにする周波数であることを忘れないでください。

 

 

まもなく、、、、集大成が整います!

 

image