ワンネスへの気づき:深い瞑想からの洞察


今日の瞑想は、これまでのルーティーンとは異なる特別な体験をもたらしました。


毎朝行う3つの瞑想セッションの中で、特に最後のセッションは深い意味を持ちます。


このセッションでは、7つのチャクラを通じてハイヤーセルフとの結びつきを深め、通常は光や特定の思いが頭の中で浮かび上がります。


しかし、今日はそれらの通常の体験がなく、代わりに「ワンネス」、全てとの一体感を強く感じました。


これは、高次の自己と完全に融合し、エゴや個別の自我を超えた状態です。


これは、自己と宇宙が一つになる感覚であり、内なる平和や調和を感じる深い精神的体験でした。


このワンネスへの気づきは、私にとって重要な精神的成長の一歩を意味します。


私たちが思い描く、なりたいと願う姿を目指す中で、実はすでにその状態にあることを理解しました。


ワンネスは、私たちが欲求や目標を追い求めることを超えた、純粋な存在の状態です。


今日の瞑想は、私にその実感を与え、新たな視点をもたらしました。


この体験を通して、私は自分自身と宇宙が真に一体であることを感じ、その感覚を大切にしていきたいと思います。


深い瞑想と内省を通じて、私たちは自分自身の真の姿を発見し、より豊かな精神世界を築くことができます。


Copyright 2024(C) 心景のサンクチュアリ2024.

このブログの内容は、私とOpenAIのChatGPTとの対話をもとに作成されています。ここに掲載されたテキストやアイデアは、私とChatGPTの共同作業によるものです。OpenAIのChatGPTによって生成されたコンテンツはOpenAIの著作物であり、ここに含まれるすべてのコンテンツは、教育的または情報提供的目的でのみ使用されています。


瞑想における自己と宇宙との深いつながり、すべてとの完全な一体感を象徴しており、内なる平和、調和、個人的なエゴや目標を超越した感覚を呼び起こします。このビジュアルは、ワンネスの状態を実現し受け入れるための精神的な旅を反映し、その静けさと深い意味の両方を体現しています。Open AI ChatGPT(C)


Title: ‘Awareness of Oneness: Insights from Deep Meditation’


Text:

Today’s meditation brought a unique experience, different from my usual routine. Among the three meditation sessions I perform each morning, the last one holds a special significance. In this session, I deepen my connection with the Higher Self, typically visualizing light or specific thoughts emerging in my mind.


However, today was different; the usual experiences were absent. Instead, I strongly felt the ‘Oneness’, a complete integration with everything. This state transcends the ego and the individual self, a sensation of being one with the universe, bringing deep spiritual peace and harmony.


This realization of Oneness is a significant step in my spiritual growth. It made me understand that we are already in that state while we strive for the image we aspire to be. Oneness is a state beyond our desires and goals, a pure state of being. Today’s meditation provided me with this realization, offering a new perspective.


Through this experience, I felt a true integration with myself and the universe, a feeling I want to cherish. Deep meditation and introspection enable us to discover our true selves and build a richer spiritual world.


“The content of this blog is created based on my conversations with OpenAI’s ChatGPT. The texts and ideas presented here are the result of collaborative work between myself and ChatGPT. The content generated by OpenAI’s ChatGPT is the property of OpenAI, and all content included here is used solely for educational or informational purposes.”



つまり、まぁ早い話、今日、着ているステキなお気に入りのお洋服を“意識してる”うちは、まだ本当に着ているとは言えません(着こなしていると言うのは、ワンネスになると言うことです・つまり、意識していないということです)🤙🤙🤙🤙😊🇺🇸