英語 (続FMLオモロ話) | masaの逆トライク

英語 (続FMLオモロ話)

昨日、FMLの意味を説明し、FMLのサイトを紹介しましたが 、その後しばらくそのサイトにハマってしまいました。



私の笑いのツボにはまった投稿をいくつか紹介します。



Today, I was with my 6th grade class. During recess, we were talking about growing up and getting older. I said that one day, they'd start look like me. Two of my students started crying. FML

今日、6年生の授業をしていました。休憩時間に成長や年を取る事について話し、君たちも何時かは私の様に(なルックスに)なるのよって説明。2人の生徒が泣きだしました。FML




Today, I'm starting my 28th year with 28 cents on my bank acounts. FML

今日、私は28歳になります。銀行口座の残高も28セント(約28円)です。 FML




Today, I was dropping my new boyfriend off at his house. I had never been there befor, so he was giving me directions as I drove. We passed a small trailer home on the right. I commented without thinking, I am so glad I don't live in a house like that. "My boyfriend told me to turn right." FML

今日、私は新しく出来た彼を家に送って行きました。彼の家に行くのは初めてだったので、私が運転中に彼が道順を説明してくれてました。右手に見える小さなトレーラーハウスを通り過ぎようとした時、何も考えずに「私はこんな家に住んで無くて良かった」と彼に言いました。彼は「ここを右に曲がって」と言いました。FML




Today, I was sitting class and I fell asleep during the lesson. I was wearing sweatpants and had an erection. My teacher came up to me and grabbed my penis. She thought it was my phone. FML

今日、授業中に居眠りをしてしまいました。スゥエットパンツを履いていてんたんですが僕自身が元気になっていました。先生が近づいて来て僕の元気くんを握るのです。彼女は僕の携帯だと思ったみたいです。FML




Today, I heard my sister masterbeting in her room. I took the dog around the block to get out of the house, and I came back to see her leaving her room..... my electric toothbrush in her hand. FML

今日、僕の姉(妹?)が自分の部屋でなんかエッチな事をしているのが聞こえたので、家から出る為に近所に犬の散歩に出かけました。そして家に戻ると彼女が部屋から出て来るとこだったのですが。。。。僕の電動歯ブラシを手に持ってました。FML




Today, I kissed my girl friend and she tested like a cigarette. I don't smoke. she doesn't smoke. My roommate does. FML

今日、ガールフレンドとキスをしたら煙草の味がしました。僕は煙草吸いません。彼女も吸いません。僕のルームメイトは吸います。FML





Today, I got talking to really hot guy at a party. He told me that he was only here because he heard the host would sleep with anyone, and he and his buddies had a bet going. It was my party. FML

今日、パーティーで超イケメンと話しました。彼がここに来た理由はたった一つでこのパーティーの主催者は誰とでも寝るって聞いたからだとか。そして彼の友達ともカケをしていた様です。主催者私なんですけど!FML

ちなみにコメントもGood

When's your next party?

So how was he?




英語は楽しく勉強して下さい。

文法の違う英語でもやっぱりオチは最後ですね。



スパイダーのサイトはこちら
masaの逆トライク



masaの逆トライク


もし宜しければクリックお願いします。


ペタしてね