Greatest fans! | Marty Brown is Loving Japan!                           日本大好き!マーティー・ブラウン

Greatest fans!

I have always had respect for Hiroshima fans. Now I think Rakuten has the best fans in Japan. We heard you guys all three games in Osaka/Kobe. Even though we lost three "one-run" games, nobody gave up, fans or players. I am proud of you all. Can't wait to get home. Don't worry.


Picture: with Fans and friends from Yokohama in Kobe.


広島時代、常にファンを重んじていました。
今は、我々楽天には日本で最高のファンがついていると感じています。
大阪、神戸でのこの3試合、皆さんの声はちゃんと聞こえていましたよ。
1点差の試合、3試合を落としてしまいましたが、誰も最後まで諦めませんでした。ファンの皆さんも、そして選手たちも。

皆、私の誇りです。

ホームでの試合が楽しみです。心配しなくても大丈夫ですよ。


写真: 横浜から来ていたファン(ファンでいてくれる人たちは、私にとってみんな友人です)と新神戸にて…



Marty Brown is Loving Japan