今日で学校🏫全て終わりましたおねがい

1年半は本当にあっという間でしたが、とても濃い素晴らしい素敵な、いや、最高な時間でした。

人生の心の大きな財産です。






今日は最後の試験が終りお友達と南新宿のスタバでカフェタイムをしました☕️
この先のこと、やりたいこと、やるべきこと、
todoリスト的なtalk、プライオリティ、熱く(笑)語り合いました⤴️⤴️⤴️⤴️⤴️⤴️⤴️⤴️
たのしかったぁ爆笑爆笑
ありがとう❤️





そしてもう1つ、小料理屋のオーナーから是非うちの店に来て欲しいと朗報を頂けました。
とってもとっても素敵な都内の小料理屋さんです❤️


昼間は会社の仕事(フリーランス)
夜は小料理屋さん
頑張ろう✨✨✨✨✨

また新たな人生の景色✨自分のやりたいことを楽しみながら自分で素敵な人生の地図を描いて一歩ずつ歩いて行きたいです✨✨✨



53歳❤️リスタート❤️


一度きりの人生❤️毎日を大切に💓💓💓💓
笑いの絶えない💓愛情いっぱい💓の余生で有りたい💓

穏やかに細やかな幸せを感じて💓💓💓💓💓💓







お部屋のコーディネート、整理収納、ハウスキーピングはお料理のみ、入試説明会代行は中学受験、保護者会代行、承ります。




Since July, the company is still a corporation as an LLC, but I am working as a freelancer and on my own.
While visiting customers' homes without change
In the case of new or re-requests, the style is to visit on the spot.
Twitter and Instagram are used by many people just like you, so it doesn't fit in the this  era, but I think I'll make my own homepage and link it to Ameblo.
There are many customers from overseas, so I would like to travel around the world and try to incorporate overseas styles.


I have a free-spirited lifestyle and work style.from now on, I want to live at own pace without competing with anyone else, living a comfortable and calm life in their own world