Hello!  How are you?  It's  nice to meet you.ニコニコ

 

I am going to write a blog in English.  I don't know if anyone will read it...笑い泣き

I have lived in Japan since Showa 63. 

I came to Japan from the U.S. when I was an お姉さん, and I became an おばさん in Japan. ニヤリ爆  笑笑い泣き

I teach English to people who are my age or older. (50代~). I love my students!ドキドキ  I enjoy talking with them very much.

 

ブログ英語で書いたら、読んでくれる方がいるか自信がないけど書いて見ます!もしコメントを書きたい方がいたら、英語でも、日本語でも、私が喜びます!照れ

(時々私ちょっと下手な日本語でも書きます。キョロキョロ 

Please let me know if you are interested in reading more English.

どうぞ宜しくお願いします。

 

By the way, this is my dog, Charles.  Do you have a pet?