
MA鬼煩-_________-
食埋WARAWARA後..
就飛去UA睇【禮儀師の奏鳴曲】

很好看!超級好看!



但主人公也沒有放棄做下去..
因為這樣他才能體驗到這工作的意義...
為自己的親人..親手送他上路..
又會是如何的感覺?....





頑張ろう~
赤西は今さら何だかんだ言うのもこっぱずかしいですね。
but I trust you that you're good at singing. vg
Do you remember when we sang the song
『GARASU NO SHONEN』at karaoke?
That was the most embarrassed moment
of all since I started working.
Nobody knows if you have the effort of continuing
this industry or not but I trust you.
I hope our style would be acceped someday.
You are my special one JIN、
where I could talk about something deep and serious
I'm not gonna stop from the way it is.
BY KOKI*J-WEB
KT團員們的愛不用時常表達出來..
間中的一段說話就會令人感動!
這就是男人之間的愛..
KT之間的愛!
我們不只是KAZU TEAM*..
WE ARE KAT-TUN TEAM!..
雫くん へ
ありがとう
3ヶ月お疲れ様でした!
楽しい時間をくれて、
本~当にありがとう!
マンディーより
我說呀..311CTKT真的~~~~~好萌!!!!!!!!
萌死了!!赤西仁同龜梨和也!~
你地做到好出面XDDD!!!
一入黎!!對望對望對望!*
KIRAKIRA*
對望完之後係度竊笑XDDDD!![]()
赤西仁你望黎望去唔知望邊...
仲望埋鏡頭?!XDDDDD
OK啦~~~知你開心啦!!XD
仲有呢張!仲有呢張!!!~
你望邊呀赤西仁?!..GUEST係你前面呀!!..
你仲覺得GUEST姐住你要移埋個身去望?!XD
有D咩咁吸引呀..咳咳* (明既..大家明嫁啦XD)
圖可能睇唔清楚!大家去睇返CTKT!XD
睇完呢一集!!真係真係會忍唔住CAP圖-_____-