On mY miNd  マンディーのブログ

放左學之後落勁大雨たら・・・
MA鬼煩-_________-
食埋WARAWARA後..
就飛去UA睇【禮儀師の奏鳴曲】ト音記号

很好看!超級好看!GOODGOODGOOD
不是說很感人...但眼淚就很自然的會流下來..
很多人都會對這職業有偏見..
但主人公也沒有放棄做下去..
因為這樣他才能體驗到這工作的意義...

為自己的親人..親手送他上路..
又會是如何的感覺?....

On mY miNd  マンディーのブログ

3.22 KAT-TUN 3th anniversaryキラキラ

おめでとう!!!クラッカー



時間很快就3年了*
愛你們也3年了~~~
這3年裡..有你們的陪伴~真的很開心(^-^)/
看著你們努力..看著你們難過..
看著你們開心..看著你們成長..
雖然我只是你們人生中一個你不認識..
一個微不足道的人..
但我能保持著愛你們的心..
就已經非常足夠*
我只是一個小小的飯..
這就是我能夠做的事..
你們也希望我們能看到你們的心機..
希望更多人能認同你們的努力..

繼續去吧! 你們的路還有很長~~
做你們想做的事吧!!!
我們會陪伴你的..
愈到挫折不要灰心..
記著有人在支持你們就好!


亀梨和也
赤西 仁
田中 聖
田口淳之介
上田竜也
中丸雄一

ILOVEYOU頑張ろう~ILOVEYOU

赤西は今さら何だかんだ言うのもこっぱずかしいですね。 
but I trust you that you're good at singing. vg
Do you remember when we sang the song

『GARASU NO SHONEN』at karaoke?
That was the most embarrassed moment

of all since I started working.
Nobody knows if you have the effort of continuing

this industry or not but I trust you.
I hope our style would be acceped someday.
You are my special one JIN、

where I could talk about something deep and serious

I'm not gonna stop from the way it is.

BY KOKI*J-WEB


KT團員們的愛不用時常表達出來..
間中的一段說話就會令人感動!
這就是男人之間的愛..
KT之間的愛!

我們不只是KAZU TEAM*..
WE ARE KAT-TUN TEAM!..


雫くん へ

ありがとう

3ヶ月お疲れ様でした!
楽しい時間をくれて、
本~当にありがとう!

マンディーより


今日有咩發生左呢?!...
唔記得晒-____-
我記得我今日好似成日笑-____-
唔記得因咩事LUU-3-!!!!
放左BS之後去傾PROJECT*~
要俾心機做!!我地好有信心!
以前中學邊有心機做PROJECT-____-
岩先係FB同KIKO玩CHAT BOX!

On mY miNd  マンディーのブログ

打埋D無聊野!(唔無聊!有意思嫁D數字!XD)
因為好中意聽有新MSG黎個陣個''粒''聲XD!


ハートKAT-TUN SITEハート

我說呀..311CTKT真的~~~~~好萌!!!!!!!!萌
萌死了!!赤西仁同龜梨和也!~
你地做到好出面XDDD!!!
On mY miNd  マンディーのブログ
一入黎!!對望對望對望!*きらきら KIRAKIRA*きらきら
On mY miNd  マンディーのブログ
萌萌萌對望完之後係度竊笑XDDDD!萌萌萌
On mY miNd  マンディーのブログ
赤西仁你望黎望去唔知望邊...
仲望埋鏡頭?!XDDDDD
OK啦~~~知你開心啦!!XDシアワセ
On mY miNd  マンディーのブログ

仲有呢張!仲有呢張!!!~
你望邊呀赤西仁?!..GUEST係你前面呀!!..
你仲覺得GUEST姐住你要移埋個身去望?!XD
有D咩咁吸引呀..咳咳* (明既..大家明嫁啦XD)
圖可能睇唔清楚!大家去睇返CTKT!XD

睇完呢一集!!真係真係會忍唔住CAP圖-_____-

On mY miNd  マンディーのブログ

各位想去睇既。。
請準備有O咀的準備-_______-
看不看..你們自己決定XD!!
個人認為-___-電視劇好看10陪-3-


今日LUNCH食完飯開始-___-
個胃個開始痛-3-.... 咩事!
返到屋企..食埋DINNER*仲痛..
我懷疑我真有胃病-____-
前排先胃酸倒流-___-
我仲以係好健康-V-.....


ハートKAT-TUN SITEハート
話說今日係SHIZUKU結局篇..
但我冇諗住冇直播XD
冇字幕我唔得
但我怕我會想殺死個女人..
但個情節我又好LAMGT^T!!!
和也今天的JWEB..很感動!

何かに向かって歩むことって良いこともあれば、そうでない事もある。
歩まなければ、傷も負わないし、学ぶ事も出来ない。
今回、そういった意味でも本当に良い経験をさせてもらった。
KAME..你的努力..我們是看到的!..
只要用心做好每一件事就好..
你每一次用心的投球..我們也會用心的好!
因為你知道..還有很多你認識的..
你不認識的人在支持你!..
那個叫做龜梨和也的人..
是不會希望在這裡停止的吧..
因為你會一路往上爬!爬到極限為止..
所以..繼續去吧..雖然有人會心痛這樣努力的你..
但你也不會停對吧..
所以..盡力投球吧!..你的心意..努力!我會接住的!

今日係星期一*(係人都知-__-)
上堂發生D咩我都唔記得XD!
我只記得LUNCH個陣..
SHAN問我''放假''既普通話係咩..
我竟然答''休み''
咩事-___-日文上晒腦係好事定壞事-3-
放完工去搵ADA佢地食飯-____-
我比十蚊呢個人嚇死左-___-
突然係CANADA閃返黎又唔單聲-____-
見到佢個陣完全係呆晒-___-
ANYWAY!!咁耐冇見>V<!!!!好掛住你XD!


ハートKAT-TUN SITEハート
今日睇完個空姐個BLOGT^T!!
完完全全的一整個感動T^T!!!
是說在工作上遇見喜歡了那麼久的人..
是那麼難得的機會!!!!!
而且那個人還主動給簽名?!
我真的為那個空姐感到開心!
那種..你喜歡的人愈來愈接近你的那種緊張心情!
我是很明白的!因為我也試過=)

對象為..中丸雄一先生

On mY miNd  マンディーのブログ

キラキラWE'LL SURVIVEキラキラ

RESCUE我愛你呀ハート
ONLY PV足夠把我殺死!!!!
呢個世上有6個人可以十條命都唔夠..
呢6個人就係KAT-TUN!!!(哭)
我願意俾你地殺T^T
好..我認我是ドM

久しぶり 仲間たちと
同じ顔 同じ場所
でも一つ 君がいない


我愛死呢段歌詞ハート


On mY miNd  マンディーのブログ

かめ~お誕生日おめでとうケーキ01

23歲的小朋友ハート


2009年!!要更加更加更加努力溜め息

223的這一天...和仁結婚去吧!萌萌萌

然後過著美好的婚姻生活アゲアゲ

KAT-TUN 6人で~


永遠に~


On mY miNd  マンディーのブログ

上課時無聊的玩意

ヾ(@°▽°@)ノ

是說我這一堂是笑個半死( ̄_ ̄ i)

可不是因為上面這個原因(^o^;)