31. I hate what I don't like | Cherry Boy's Colleague(チェリーボーイズカリーグ)

Cherry Boy's Colleague(チェリーボーイズカリーグ)

マンボーイヘッズ中の人です。昔音楽を少し本気でやって追い出されました。今は違う業界にいます。全員が無理だ諦めるさと思っていた事をやる人のブログを更新します。

私は進化する。歴代最高を更新する。少しずつですが修正してより良いものを作ってる。私が気持ち悪いと感じる事があるように、私の動きを気持ち悪く感じてる人もいるかもしれない。そんなのは構ってられない。私は私の正直なままに、ありのままにとはちょっと違うけれど、変化、成長して伸ばしていく。


I evolve. I update the best so far. I am making better ones by modifying it little by little. Some people may feel uncomfortable with my movements, just as I sometimes feel uncomfortable with theirs. I don't care about that. I honestly (I don't live as it is) change, grow and update.