英語で話しましょう - Mistakes Commonly Made (4) Answers | アダモービス 英語

アダモービス 英語

バイリンガルアメリカ人、ミヤビ・タウンゼントが
上級学習者を対象に
英単語・英文法を含め、英語の4技能をカバーします
英語力を更に強化できることを願っています


The questions was: Find the incorrect sentences below.


設問は、「以下から、間違っている文章を選べ。」でした。


The answers are: All except for the top seven (7).


上から7番目までを除いて、すべてです。


Why?


なぜでしょう?


I will explain why they are not correct in my next article.


次の記事で、なぜ正しくないのかを説明します。



***** CORRECT 正しい文章 *****

1. I am eating dinner now. (今、食事中です。) 

2. I am running now. (今、走っています。)

3. I am walking now. (今、歩いています。)

4. I am flying a kite now. (今、凧揚げをしています。)

5. I am going home now. (これから、帰宅します。)

6. I am saying goodbye now. (今、サヨナラを言っています。)

7. I am touching the grass now. (今、芝生に触れています。)




***** NOT CORRECT 正しくない文章 *****

8. He is wanting a drink now. (今、酒を飲みたがっています。)
9. He is costing a lot now. (今、彼には多額の金がかかっています。)
10. She is seeming nice now. (今、彼女は素敵に見えています。)
11. I am needing your help now. (今、貴女の助けがいるんです。)
12. I am caring for you now. (今、貴女を好きでいます。)
13. It is containing water now. (今、水が入っています。)
14. I am owing you a favor now. (今、お世話になっています。)
15. I am existing now. (私は、今存在しています。)
16. I am possessing a house now. (今は、家を持っています。)
17. I am owning a property now. (今は、資産を持っています。)
18. I am belonging here now. (今私は、ここの者です。)
19. I am liking you now. (今私は、あなたのことを気に入っています。)
20. I am loving you now. (私は今、貴女を愛しています。)
21. I am hating you now. (今、私はあなたを憎んでいます。)
22. I am disliking you now. (今、貴女のことを嫌っています。)
23. I am fearing lightning now. (今、私は稲妻を恐れています。)
24. I am envying you now. (今私は、あなたが羨ましいと思っています。)
25. I am minding my own business now. (今、自分のことを考えています。)
26. She is appearing confused now. (彼女は今、困ったような顔をしています。)
27. The massage is feeling good now. (今、マッサージが気持ちいいです。)
28. I am having a dollar now. (今、私は 1 ドル持っています。)
29. I am hearing the music now. (私は今、音楽を聞いています。)
30. She is looking tired now. (彼女は今、疲れているようです。)
31. I am seeing her now. (私には、今彼女が見えています。)
32. I am weighing a lot now. (私は、今体重が多いです。)
33. I am being American now. (私は今は、アメリカ人です。)





PearTree/ペアツリー
$ペアツリー Advanced English Study Room-BlueberryPear

もっと英語 ー>"にほんブログ村 英語ブログへ"
英語学習法 ー>"人気ブログランキング‐英語学習法へ"
英語英会話 ー>"忍者サイトマスター英語英会話同盟"

Twitter@SC010101
Facebook: Pear Tree

ペタしてね
Copyright 2012© by PearTree All rights reserved.