Yesterday I went to see the Azabu festivalリンゴ飴

It was my first time.

Actually I had never been to Azabujyuban before.

It was so crowded with people!!

Especially young people.

Foods of many countries were sold at shopsクッキング

I had asian foods and Yakisoba.

I put on black yukata浴衣クロ

Next year I want white oneラブ


Summer will be gone soon.
I'm sad because I like summer.
Next summer I'd like to enjoy many things.朝顔

昨日は麻布祭りに行ってきました!
実は麻布十番に行くこと自体、私にとっては初めてでした。
若い人たちが多いのにびっくり!
色んな国の料理が売られている中で、アジア料理と焼きそばを食べました。
今年は黒い浴衣でしたが、来年は白い浴衣を買いたいです。
大好きな夏がもうすぐ終わってしまいますが、来年もたくさんの事を楽しみたいです♪