I visited "cafe one" the othe day.

It was opened last month.

The stuff of this cafe are my friends.ガチャピン


This dog is called "mii-chan".
She is a character of this cafe犬




I ordered this pasta.
The stuff are shurimps,mizuna and yuzu papper.
It was deliciousパスタ
Actually I used to cook pasta in Itarian restaurant as a cook.
So I'm particuler about pastaかお




Look at this矢印
The owner drew Doraemon in Cappuccinoヵップ*
It's so cute isn't it !?



This cafe in Jiyugaoka.

You must visit thereマグカップp+l


お友達が経営している”cafe one"というお店に行ってきました。

こちらは先月オープンしたばかりです。

このかわいいワンちゃんの名前はみーちゃんです。

スタッフのお友達が飼っているのですが、既にこのお店のキャラクターになってます。


本日はパスタをオーダーしました。

大好きな海老と柚子胡椒がマッチして、とてもおいしかったです。

実は私は以前調理師としてイタリアンレストランでパスタを作っていました。

だからパスタにはうるさいのです 笑


見てください、この絵を!

かわいいどらちゃんです。

オーナーはデザインカプチーノが得意なんです~。


このカフェは自由が丘にあります。

是非みなさん足を運んでみてください!