おはようございますニコニコ 
 
先週のことですが、甲子園の阪神戦に会社の人達と行った旦那氏。
 
夜に出かける時は子供ちゃんにちょっとしたお菓子を買ってくることが多いんですが、今回は焼き菓子でしたキラキラ
 
 
 
Good morning.ニコニコ
Last week, my husband went to the Hanshin game at Koshien with some people from his company.
When my husband goes out at night, he often buys a little snack for our daughter as a souvenir, and this time it was a baked good.キラキラ
 
 
 

 
 
 
 
縁起でもない笑い泣き
 
 
子供ちゃんが開封した時には既に何枚か割れていたそうですえーん
 
こちら2枚はお裾分けで子供ちゃんに貰いました星
 
 
阪神戦の後、電車を途中下車して1時30分に3軒目に入ったことは覚えているそうで、その後満喫で夜を明かし、朝帰宅してましたびっくり
 
ちなみに2軒目でファミリーで来ていたパパさん(もちろん初見)に急に胸倉掴まれて表出ろになったそうです、後輩くんがびっくりアセアセ
周りが必至で止めたそうですが、パパさん酔ってキレたのか、加齢でのあれこれなのかタラーマンガみたいなことが令和でもあるんですねキョロキョロ
 
 
そして、私はというと。
朝起きてから旦那氏からLINE来るまで不在に気付きませんでした笑
 
旦那氏、リビングのソファで毎日のように寝落ちするからリビングにいると思ってた笑
 
 
 
そして、選手クッキーは美味しくいただきましたニコニコキラキラ
 
 
 
It's not a good omen.笑い泣き
When my daughter opened the package, some of the pieces were already broken.えーん
These two pieces were given to my daughter to share.星

After the Hanshin game, my husband remembers getting off the train and entering a third bar at 1:30, then spending the night at an Internet cafe and returning home in the morning.びっくり

Incidentally, my husband's subordinate was at the second bar when a man (first time seeing him, of course) suddenly grabbed him by the chest and shouted at him to "You want to step outside ?" and they got into a struggle.びっくりアセアセ

It seems that people around him tried hard to stop him, but did the man lose his temper or is it an aging problem?タラー
I guess things like this happen even in 2025.キョロキョロ

And me.
I didn't realize my husband hadn't come home until I woke up in the morning and heard from him.笑

I thought he was in the living room because he falls asleep on the living room couch every day.笑

And the player name cookies were delicious by me.ニコニコキラキラ