こんばんは星  

梅雨の時期になりましたが、皆様いかがお過ごしでしょうかハート


今日はこちらのホテルに来ています照れ

ロビーのお花は、梅雨時期の紫陽花と夏の象徴向日葵のコラボです拍手



Good evening.星


How is everyone doing during the rainy season?ハート
Today I am here alone at this hotel.
照れ

The flowers in the lobby are a collaboration of hydrangeas during the rainy season and sunflowers, the symbol of summer.拍手






クラブラウンジのフロアのエレベーター前にも、向日葵を使った南国を感じるお花が飾られています音符



Flowers with a tropical feel with sunflowers are also displayed in front of the elevators on the Club Lounge floor.音符






今日はプールを利用するつもりで早めに来たんですが、お部屋に入って週末のホテルの予約をしたらエラーになってデスクに電話して対応してもらっていたら17時になってしまったので、プールは諦めましたアセアセ
お昼ごはんもタイミング逃して食べれてなかったから笑い泣き
シェラトンマルシェでピタサンドと紫陽花ケーキを購入して遅すぎるランチにしました笑


期間限定ケーキ
【紫陽花】



I came early today with the intention of using the pool, but when I got into my room and made my hotel reservation for the weekend, I got an error and had to call the Marriott Bonvoy desk to have them take care of it and it was 5pm, so I gave up on the pool.
アセアセ
I didn't even get to eat lunch because I missed the timing.笑い泣き
I bought a pita sandwich and hydrangea cake at the Sheraton Marche for a too-late lunch.笑
Limited Time Only Cake 
【Hydrangea】






シェラトンマルシェに行く前にラウンジでエネルギーを注入おねがいイエローハート



I did inject some energy in the lounge before going to the Sheraton Marche.おねがいイエローハート






明日の元気次第でプールかなぁ気づき



Maybe a pool, depending on how well I feel tomorrow.気づき