こんばんはおねがい

ひっさびさにこちらのホテルに来ていますピンクハート


シェラトン都ホテル大阪気づき


飲茶ワゴンサービスって書いてあったから、どんな感じかなーと思ってわくわくして行きましたキラキラ


見てくださいラブ

どーんピンクハートラブラブ



Good evening.おねがい
I am staying at this hotel for the first time in a while.ピンクハート
Sheraton Miyako Hotel Osaka.気づき

I was looking forward to heading there to see what the new "dim sum wagon service" would be like, since it was mentioned as a new service.キラキラ
Look at this picture.ラブピンクハートラブラブ






う、嬉しいラブ


ていうか、フード全種類食べられませんでしたー笑い泣き


種類多いーびっくりマーク



I'm glad.ラブ
 I mean, I couldn't eat all kinds of food笑い泣き
There are so many kinds of food.びっくりマーク






当初、
チェックインの時にお隣に来られた方が常連ではない推定プラチナ会員さんだったんですが、チェックインスタッフさんに対しての俺はすごいんだぞアピールが素晴らしくて笑これは突っ込み待ちなのかなって思ったんですが、いや、多分、素で自慢しぃなんでしょうねタラー
ということがあったので、カクテルタイムもどうなるのかなと思っていたんですが、18時頃に行った時はお席の半分くらいしか埋まってなくて、更に半分が海外の方っぽくて、マウント話は一切耳に入ってこなくて快適でしたおねがいキラキラ



Initially,
The person next to me at check-in was a presumed platinum member who is not a regular, and his "I'm awesome" appeal to the check-in staff was so great笑 that I wondered if he was waiting for a verbal tweak, but no, he was probably just showing off.タラー
I was worried about how the cocktail hour would go, but when I got there around 6:00 p.m., only about half of the seats were occupied, and another half seemed to be from overseas, so I was comfortable and did not hear any stories of bragging appeals.おねがいキラキラ