こんにちはウインク

今日は仕事を13時までにさせていただき、リフレッシュのためにこちらのホテルに来ましたキラキラ

久々ですびっくりマーク

神戸ベイシェラトン星



Hello.ウインク
I worked until 1 pm today and came to this hotel for refreshmentキラキラ
It's been a few months? It's been a while since I've used this hotel.びっくりマーク


It is Kobe Bay Sheraton Hotel.星







久しぶりに昼間っから温泉入ろうかなとか思ってたら、そうでした、火曜日でした。
16時30分からでした。
ということで、おやつをいただきにラウンジに行きましたイエローハート



I was thinking of taking a hot spring bath in the afternoon for the first time in a while, but yes, today was Tuesday.
The spa on Tuesdays starts at 4:30 p.m.
So I went to the lounge for a snack.イエローハート






ジンジャエールが変わっていました。
コカ・コーラ社のカナダドライのジンジャエールでした。
でもパッケージがよく見るこんな緑のじゃなかったんですよね気づき




The ginger ale served in the lounge was different.

 It was Coca-Cola's Canada Dry ginger ale.

 But the package was not the green one you often see.気づき


 

 




しばらく来ないと、色々変わっていますねてへぺろ



After not coming here for a while, a lot has changed.てへぺろ