LMFAO - Party Rock Anthem ft. Lauren Bennett, Go | 北海道発 いつのまにかセミリタイア ぼっちが人生を考える

北海道発 いつのまにかセミリタイア ぼっちが人生を考える

節約しつつワンルームに引きこもるの巻

Party rock is in the house tonight
今夜パーティー・ロックがおこなわれる

Everybody just have a good time
皆楽しんでるぜ

And we gonna make you lose your mind
俺達がお前を夢中にさせてやる
※be going to~ = gonna するつもり
夢中にするつもり → 夢中にさせてやる


Everybody just have a good time
皆楽しんでるぜ

Party rock is in the house tonight
今夜パーティー・ロックがおこなわれる

Everybody just have a good time
皆楽しんでるぜ

And we gonna make you lose your mind
俺達がお前を夢中にさせてやる

We just wanna see ya Shake That
ただお前に会いたいのさ 行くぜ
※ya = you

In the club party rock Lookin for your girl? She on my jock
このクラブ、パーティー・ロックで彼女を探してるのかい? 彼女は俺のかける曲にノリノリ
※iock = Jockey 競馬のジョッキーの様にノリノリという意味

Non-stop when we in the spot Booty movin weight like she on the block
俺達が曲を掛ければノンストップだ あそこの女みたいに尻動かして踊って 

Where the drank? I gots to know Tight jeans Tattoo cause I'm rock and roll
飲んだくれは何処だ わかっているだろ タイトジーンズにタトゥー これがロックンロールスタイルだ

Half black half white domino Game the money out the door
白と黒のドミノゲーム 金が飛びかうぜ

Yo I'm runnin through these hoes like Drano
俺はDrano(アメリカで売られている日本でいう「ドメスト」みたいな強力洗浄剤)みたいに女どもの中を駆け抜ける

I got that devilish flow Rock and roll No halo
俺は悪の心で満ちてるロックンロール 上品じゃないぜ えぐるぜ

We party rock yea That's the crew that I'm reppin
俺達がロックパーティーあれが俺が率いる仲間達

On the rise to the top No led in our zeppelin Hey
頂点まで登るぜ 俺らのツェッペリンに「レッド」は付いてないぜ
※レッド・ツェッペリンとは違うと言いたいのだろう
レッド・ツェッペリン(Led Zeppelin, 1968年 - 1980年)はイギリスのロックバンド。名実共に1970年代を代表する世界的なロックバンドである。

Party rock is in the house tonight
今夜パーティー・ロックがおこなわれる

Everybody just have a good time
皆楽しんでるんだぜ

And we gonna make you lose your mind
俺達がお前を夢中にさせてやる

Everybody just have a good time
皆楽しんでるんだぜ

Party rock is in the house tonight
今夜パーティー・ロックがおこなわれる

Everybody just have a good time
皆楽しんでるんだぜ

And we gonna make you lose your mind
俺達がお前を夢中にさせてやる

We just wanna see ya Shake That
ただ君に会いたいのさ 行くぜ

Everyday I'm shufflin
毎日シャッフル

Shufflin shufflin
シャッフル シャッフル

Shufflin shufflin
シャッフル シャッフル

Step up fast and be the first girl to make me throw this cash
その高速ステップで俺に気に入られな

We get money Don't be mad now Stop Hatin is bad
俺達金には不自由してないんだよ ん? 怒んなよな 悪かったよ
※Don't be mad 怒るなよ

One more shot for us Another round
もう一杯酒をくれ もう一杯だ

Please fill up my cup Don't mess around
俺のカップに酒を満たしてくれ 早くたのむぜ

We just wanna see You shake it now
お前が踊ってるのを見たいんだ

Now you wanna be You're naked now
お前は俺と一緒に踊りたいだろ

Get up Get down Put your hands up to the sound
音に合わせて手を上下に挙げて

×3

Put your hands up to the sound
音に合わせて手を挙げて

×2

Get up...
立ち上がって

Put your hands up to the sound To the sound...
音に合わせて手を挙げて

Put your hands up...
手を挙げて

Party rock is in the house tonight
今夜パーティー・ロックがおこなわれる

Everybody just have a good time
皆楽しんでるぜ

And we gonna make you lose your mind
俺達がお前を夢中にさせてやる

Everybody just have a good good good time
皆楽しんでるぜ

Put your hands up...
手を挙げて

Everyday I'm shufflin
毎日シャッフル