こんにちは。(^^) 

Hello.

  本文 Body Text 

昨日(6月29日)は、お蕎麦の食べ放題のために出かけました。

Yesterday (June 29th), I went out for an all-you-can-eat soba restaurant.

最寄りの松が谷駅で、モノレールに乗りました。

I got on the monorail at the nearest Matsugaya Station.

甲州街道駅に到着。

Arrived at Koshu Kaido Station.

ここで、弟と待ち合わせをしました。

This is where I had a meeting with my brother.

お目当ての店は、こちら。

This is our go-to restaurant.

「わきゅわきゅルンルン(わくわく♪)」

"Exciting♪"

こちらの「そば食べ放題」を選びました。

We chose the "all-you-can-eat soba" option.

お蕎麦は北海道産のものを使っています。(^^)

The soba noodles used are from Hokkaido.

「わ~い!おしょばだ、てんぷりゃだ~爆笑(お蕎麦だ、天ぷらだ~!)」

"Wow, it's soba noodles and tempura!"

ノンアルコールのハイボールを、お供に。(^^)

Serve with a non-alcoholic highball.

4杯、おかわりをしました。

I had four refills.

ふ~、お腹いっぱい。(^^)

Phew, I'm full.

デザートは、ハスカップのアイスクリーム。

The dessert is haskap ice cream.

ハスカップのソースは、独特の甘酸っぱさがありました。

The haskap sauce had a unique sweet and sour taste.

締めは、いつものように、コーヒーをブラックで。

To finish, as always, I'll have black coffee.

お土産として、北海道の「べこもち」を買いました。

We bought some "bekomochi" from Hokkaido as a souvenir.

 

お蕎麦を、たっぷり食べて、実に満足しましたよ。(^o^)

I ate a lot of soba and was very satisfied.

その後、腹ごなしに散歩をしました。

Afterwards, we went for a walk to work up an appetite.

・・・次に続く。

...To be continued.

 

それでは、また。

See you again.

木蓮😺

MagnoliaMintaka

 

  あとがき Postscript 

 

☆コメントは承認制ですが、お気軽に、どうぞ。(^^)

* Comments are very welcome, I let it pass mostly.

★フェイスブックのリンクをたどって、このブログ記事を読んでくださる外国人の方々のために、英訳を掲載しています。
* I follow the Facebook link and post an English translation for foreigners reading this blog article.

 

☆彡 私のインスタグラムは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Instagram.

☆彡 私のツイッターは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Twitter.
@magnoliamintaka

☆彡 私のスレッズは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Threads.

 @magnoliamintaka

 

インスタグラムやツイッター、スレッズでは、ブログ記事の掲載よりも先に、写真をアップしていることがあります。

On Instagram, Twitter, and Threads, I sometimes upload photos before posting blog articles.

どうぞ、お見逃しなく!\(^o^)/

Please do not miss it !

多摩地区から、ぬい撮りを発信!

下のバナーを

クリック(またはタップ)していただけると

とても嬉しいです。(^o^)

にほんブログ村 地域生活(街) 東京ブログ 多摩地区情報へ
にほんブログ村

PVアクセスランキング にほんブログ村

最後まで、読んでいただき、

誠にありがとうございます。m(_ _)m

Thank you very much for reading 

to the end.