こんにちは。(^^) 

Good afternoon.

  本文 Body Text 

おととい(4月28日)、弟とラーメンを食べに出かけました。(^^)

The day before yesterday (April 28th), I went out to eat ramen with my younger brother.

出向いたのは、こちらのラーメン屋さんです。

We went to this ramen restaurant.

こちらで、食券を買います。

Buy your meal ticket here.

私は「小ラーメン、チャーシュー5枚」を選びました。

I chose "small ramen, 5 pieces of chashu".

「わきゅわきゅラブラブ(わくわく♪)」

"Exciting♪"

店の中には自動販売機があって、黒烏龍茶を弟が買ってくれました。(^^)

There was a vending machine inside the store, and my brother bought some black oolong tea for me.

もちろん、店内で飲めます。

Of course, you can drink inside the store.

どん! お待ち!

Don ! Thanks for waiting !

ボリューム感が半端ではありませんね。

The sense of volume is surprising.

実は提供される前、トッピングを聞かれるのですが、私は「全増し」にしました。

Actually, before it was served, I was asked for toppings, and I chose "all extra."

野菜だけでも、450グラムもあります。(^^)

There are 450 grams of vegetables alone.

もちろん、完食。

Of course, I ate it all.

私にしては、珍しく、スープまで飲み干しました。

Unusually for me, I even drank all the soup.

スープが実に美味しいラーメンでしたね。(^^)

The ramen soup was really delicious.

 

ちなみに、この昼食は、全て弟のおごりです。

By the way, my younger brother bought all of this lunch for me.

弟よ、美味しいラーメンと黒烏龍茶を、ありがとう! (^o^)/

Thank you, little brother, for the delicious ramen and black oolong tea !

 

ところで、明日、明後日と小旅行に出ますので、皆様のブログを訪問できないかもしれません。

By the way, I will be going on a short trip tomorrow and the day after tomorrow, so I may not be able to visit your blog.

どうか、ご容赦ください。m(_ _)m

Please forgive me.

 

それでは、また。

See you again.

木蓮😺

MagnoliaMintaka

 

  あとがき Postscript 

 

☆コメントは承認制ですが、お気軽に、どうぞ。(^^)

* Comments are very welcome, I let it pass mostly.

★フェイスブックのリンクをたどって、このブログ記事を読んでくださる外国人の方々のために、英訳を掲載しています。
* I follow the Facebook link and post an English translation for foreigners reading this blog article.

 

☆彡 私のインスタグラムは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Instagram.

☆彡 私のツイッターは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Twitter.
@magnoliamintaka

☆彡 私のスレッズは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Threads.

 @magnoliamintaka

 

インスタグラムやツイッター、スレッズでは、ブログ記事の掲載よりも先に、写真をアップしていることがあります。

On Instagram, Twitter, and Threads, I sometimes upload photos before posting blog articles.

どうぞ、お見逃しなく!\(^o^)/

Please do not miss it !

多摩地区から、ぬい撮りを発信!

下のバナーを

クリック(またはタップ)していただけると

とても嬉しいです。(^o^)

にほんブログ村 地域生活(街) 東京ブログ 多摩地区情報へ
にほんブログ村

PVアクセスランキング にほんブログ村

最後まで、読んでいただき、

誠にありがとうございます。m(_ _)m