Delicious and spicy Neapolitan giga platter 

 

こんにちは。(^^) 

Good afternoon.

  本文 Body Text 

昨日(4月14日)、スパゲッティーを食べに、弟と出かけました。(^^)

Yesterday (April 14th), I went out with my younger brother to eat spaghetti.

こちらのスパゲッティー屋さんに立ち寄りました。

We stopped at this spaghetti restaurant.

いろいろなスパゲッティーやカレーが取り揃えてあります。(^^)

We have a variety of spaghetti and curries.

「わきゅわきゅラブラブ(わくわく♪)」

"Exciting♪"

さて、何を食べましょうか?

Now, what should we eat ?

まずは、ハイボールで、乾杯!

First of all, let's have a toast with a highball !

強火で炒めるのが、ここのナポリタンの特徴です。

The specialty of Neapolitan here is that it is stir-fried over high heat.

どん! お待ち!

Don ! Thanks for waiting !

「わ~い!にゃぽりたんにょぎぎゃみょりだ~爆笑(ナポリタンのギガ盛りだ~!)」

“Wow, this is a gigantic portion of Neapolitan !”

「目玉焼きも、トッピングしたよ」 (^^)

“I also topped it with a fried egg.”

食べている途中、「レモスコ」で、味に変化を持たせました。(^^)

While I was eating, I added ''Lemosco'' to change the taste.

600グラムあった麵も、このように、ぺろりと完食しました。

I ate the 600 grams of noodles in one go.

私にはちょうど良い辛さで、とても美味しく、いただきましたよ。(^o^)

It had just the right amount of spiciness for me and was very delicious.

 

それでは、また。

See you again.

木蓮😺

MagnoliaMintaka

 

  あとがき Postscript 

 

☆コメントは承認制ですが、お気軽に、どうぞ。(^^)

* Comments are very welcome, I let it pass mostly.

★フェイスブックのリンクをたどって、このブログ記事を読んでくださる外国人の方々のために、英訳を掲載しています。
* I follow the Facebook link and post an English translation for foreigners reading this blog article.

 

☆彡 私のインスタグラムは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Instagram.

☆彡 私のツイッターは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Twitter.
@magnoliamintaka

☆彡 私のスレッズは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Threads.

 @magnoliamintaka

 

インスタグラムやツイッター、スレッズでは、ブログ記事の掲載よりも先に、写真をアップしていることがあります。

On Instagram, Twitter, and Threads, I sometimes upload photos before posting blog articles.

どうぞ、お見逃しなく!\(^o^)/

Please do not miss it !

多摩地区から、ぬい撮りを発信!

下のバナーを

クリック(またはタップ)していただけると

とても嬉しいです。(^o^)

にほんブログ村 地域生活(街) 東京ブログ 多摩地区情報へ
にほんブログ村

PVアクセスランキング にほんブログ村

最後まで、読んでいただき、

誠にありがとうございます。m(_ _)m