おはようございます。(^^) 

Good morning.

  本文 Body Text 

長い間、取っておいたのですが、ついに食べることにしました。

I had it on the table for a long time, but I finally decided to eat it.

ロスティです。

This is Rösti.

焼く前に、よく、もみほぐしました。

Before baking, I massaged it well.

片面を焼いている間に、モッツァレラチーズを敷き詰めました。

While one side was baking, I spread mozzarella cheese on top.

そして、ひっくり返しました。

And then I turned it over.

ちょっと、失敗。(^^ゞ

Hey, I failed.

完成しました。(^^)

It was completed.

ちょっとだけ、醤油をかけましたよ。

I added a little soy sauce.

完食。(^^)

Finished meal.

実は3~4人前の分量なので、お腹いっぱいになりました。

In fact, it was enough for 3 to 4 people, so it was very filling.

まぁ、可もなく不可もなく、って感じでしたね。(^^ゞ

Well, I felt it was neither good nor bad.

モッツァレラチーズではなく、もっと濃い味のチーズを合わせた方が良かったかもしれません。

It might have been better to use a stronger cheese instead of mozzarella cheese.

 

それでは、また。

See you again.

木蓮😺

MagnoliaMintaka

 

  あとがき Postscript 

 

☆コメントは承認制ですが、お気軽に、どうぞ。(^^)

* Comments are very welcome, I let it pass mostly.

★フェイスブックのリンクをたどって、このブログ記事を読んでくださる外国人の方々のために、英訳を掲載しています。
* I follow the Facebook link and post an English translation for foreigners reading this blog article.

 

☆彡 私のインスタグラムは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Instagram.

☆彡 私のツイッターは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Twitter.
@magnoliamintaka

☆彡 私のスレッズは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Threads.

 @magnoliamintaka

 

インスタグラムやツイッター、スレッズでは、ブログ記事の掲載よりも先に、写真をアップしていることがあります。

On Instagram, Twitter, and Threads, I sometimes upload photos before posting blog articles.

どうぞ、お見逃しなく!\(^o^)/

Please do not miss it !

多摩地区から、ぬい撮りを発信!

下のバナーを

クリック(またはタップ)していただけると

とても嬉しいです。(^o^)

にほんブログ村 地域生活(街) 東京ブログ 多摩地区情報へ
にほんブログ村

PVアクセスランキング にほんブログ村

応援していただき、

誠にありがとうございます。