こんにちは。(^^) 

Good afternoon.

  本文 Body Text 

今日(10月4日)の朝食は、フルーツでした。

Breakfast today (October 4th) was fruit.

「わ~い!しゅいきゃだ~ハートきゃきだ~爆笑(西瓜だ~♪ 柿だ~♪)」

"Wow, it's a watermelon~♪ It's a persimmon~♪"

西瓜が、まだ売られていたのが、嬉しかったですね。

I was happy that watermelons were still being sold.

柿は、もちろん、秋の代表的な味覚。

Persimmons are, of course, the signature taste of autumn.

気分は上々の朝食でしたね。(^o^)

I felt good about my breakfast.

 

それでは、また。

See you again.

木蓮😺

MagnoliaMintaka

 

  あとがき Postscript 

 

☆コメントは承認制ですが、お気軽に、どうぞ。(^^)

* Comments are very welcome, I let it pass mostly.

★フェイスブックのリンクをたどって、このブログ記事を読んでくださる外国人の方々のために、英訳を掲載しています。
* I follow the Facebook link and post an English translation for foreigners reading this blog article.

 

☆彡 私のインスタグラムは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Instagram.

☆彡 私のツイッターは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Twitter.
@magnoliamintaka

☆彡 私のスレッズは、こちらです。(^^)

↓ Click here (or tap) for my Threads.

 @magnoliamintaka

 

インスタグラムやツイッター、スレッズでは、ブログ記事の掲載よりも先に、写真をアップしていることがあります。

On Instagram, Twitter, and Threads, I sometimes upload photos before posting blog articles.

どうぞ、お見逃しなく!\(^o^)/

Please do not miss it !

  友人のブログ My Friend's Blog 

大学時代の私の友人のブログを紹介いたします。

I would like to introduce my friend's blog when I was in university.

彼女は、日本で唯一の「キッチンアドバイザー」として、幅広く活躍しています。

She is widely active as the only "kitchen advisor" in Japan.

よろしければ、阿部美子さんのブログをご閲覧いただけると、幸いです。(^^)

If you don't mind, I would appreciate it if you could read Ms. Yoshiko Abe's blog.

 

多摩地区から、ぬい撮りを発信!

応援で下のバナーを

クリック(またはタップ)していただけると、

とても嬉しいです。(^o^)

にほんブログ村 地域生活(街) 東京ブログ 多摩地区情報へ
にほんブログ村

私のイメージ画はツイッターの友人が描いてくれました

PVアクセスランキング にほんブログ村