こんにちは!

 

今日は今にも雨が降りそうな天気でした。

 

日差しがなくて、寒かったです。

 

けど、湿度が高かったので動くとすぐに温かくなりました。

 

ところで12月に入りました。

 

今年もあと1ヶ月です。

 

行事がほとんど中止で季節感がなくて、あっという間でした。

 

コロナ禍では仕方がないですね。

 

今はコロナにかからないように体調管理を気にしないとです。

 

暴飲暴食をさけて、早寝早起きだと私は信じています。

 

みなさんも気をつけていると思いますが、より一層気をつけていきましょう。

 

それではまた明日です。

 

Hallo!

Today was still a rainy day.

It was cold because of the sun.

But it was so humid, so as soon as I moved, it became warm.

By the way, I came in December.

This year, it's only one month left.

It was almost canceled, and it was just a long time before the season was canceled.

There's nothing I can do about  COVID-19 pandemic.

Now we have to get physicsl control so that we don't get to COVID-19.

I belive I have to avoid a violent food, I'm going to get up early.

I know  you're careful, but let's be more careful.

See you later.