こんにちは!

 

今日は久しぶりに暑い日でした。

 

気温もですが、湿度が高かったです。

 

汗が止まりませんでした。

 

ところで、昨夜、我が家では事件がおきました。

 

0時30分くらいに寝室の壁に黒い物体が見えました。

 

電気をつけたら、なんとコウモリでした。

 

しかも、10匹くらいいました。

 

どうにかして外に逃しました。

 

どこから出てきたのか、いまだに不明です。

 

我が家はどうなっているのでしょうか?

 

わかりません。

 

おかげさまで寝不足ですが、この暑い日に寝不足は身にこたえます。

 

みなさん、体調管理に気をつけましょう。

 

それではまた明日です。

 

Hallo!

It was a hot day today. 

The temperature was high, but the humiditiy was high.

I couldn't stop sweating.

By the way, there was an incident last night at my house.

I saw a black object on the wall of the bedroom at about 0:30.

What a bad when I turned on the light.

Moreover, there were about 10 animals.

I managed to get it out. 

It is still unknow where it came from.

What is going on in my home?

I don't know.

I'm afraid I don't have enough sleep, but on a hot day, I can handle it.

Everyone, be careful about your physical condition.

See you tomorrow.