こんにちは!

 

今日も朝から雨でした。

 

9時には止むと言っていたのにお昼まで降っていました。

 

今日もレッスンができないと思っていました。

 

けど、お昼過ぎに雨が止んで、晴れてきて、風が吹いてきました。

 



コートの水が一気に引いて、ジュニアのレッスンはできるようになりました。

 

素晴らしい回復でした。

 

もっと、はやく水が引いてほしいところですが、私は祈るだけしかできないです。

 

1レッスンでもできるといいですね。

 

それではまた明日です。

 

 

Hallo!

It has been raining since morning.

I told to stop at 9 o'clock, but it was rainung until noon.

I thought I couldn't do lessons today either.

But after noon the rain stopped, it became sunny and the wind blew.

The water on the court drained once, and I was able to start junior lesson.

It was gteat recovery.

I want more water drawn quickly, but I can ony pray.

I hope you can do it in one lesson.

See you tomorrow.