Catching feeling - Drax Project 和訳

 



Yeah



Caught up in a dream that I just thought was passing through

私がただ今通り過ぎたと思っていた夢にたどり着いた


Coloured in with vivid memories of me and you

私とあなたとの思い出がしっかりと色づいている


And on a moonlit night 

そして月明かりと

 

I've never seen stars this bright

こんなに星が光っているのを初めてみた


No I can’t help it

もう私は止められない


I’ve been catching feelings over you

わたしはあなたに感情を持っているんだ


I hope you catch them too

あなたもそれを捕まえれるといいな


I hope you catch them too

あなたもそれを捕まえれるといいな


I’ve been going crazy over you (I’ve been going crazy)

私はあなたの事を考えてクレージーになっているんだ


And I hope you’re crazy too

わたしはあなたもクレージーだと願うよ


I hope you’re crazy too
あなたもクレージーだと、


Ooh-ooh-ooh
Crazy too
Ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh
Oh-oh-oh-yeah

Got me running wild in fantasy

私は幻想の中でむしゃくしゃに走っている


Like you won’t believe, mm

あなたが信じないように


I caught a glimpse of what I failed to see

私は私が見逃していたものを垣間見る


And that’s all I need

それが私が必要なすべてだ


I don’t wanna let more time slide

私はもうこれ以上時間を無駄にしたくない


I’d trade in a thousand nights

私はもう千もの夜をすごした


For just one with you
あなただけの為の


I’ve been catching feelings over you

私はあなたに感情をもっているんだ


I hope you catch them too (You catch them too)

あなたもそうだといいな(あなたも気持ちを持っていてくれたらな)


I hope you catch them too (Yeah)

あなたも気持ちを持っていてくれたらいいな


I’ve been going crazy over you

あなたの事を考えて私はクレージーになってるよ


I hope you’re crazy too
I hope you’re crazy too
あなたもクレージーだといいな


Ooh-ooh-ooh
Crazy too
Ooh-ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh

I've been catching feelings over you

私はあなたに感情を持っているんだ


And I hope you catch them too

そしてあなたも私に感情を持っていてくれたらいいな


And I hope you catch them too

あなたも感情をもっていてくれたらいいな


I've been catching feelings over you

私はあなたに感情をもっているんだ


And I hope you catch them too
あなたもそうだといいな


Oh-oh-oh-yeah
I've been catching

私は気持ちを持っているんだ


And I've been going crazy over you

あなたの事を考えて私はクレージーになっているよ


And I've been catching feelings

そして私は感情を持っている


And I've been going crazy

そして私はクレージーになっているんだ


I've been, I've been, I've been catching feelings, over you

私は、私は、私はあなたに感情を持っているんだ

 

 

Drax Project - Catching Feelings ft. SIX60 (Official Audio)

https://youtu.be/WUiT8DiHwWs