Love me like you do – Ellie Goulding 和訳




You’re the light, you’re the night

あなたが光、あなたが夜


You the color of my blood

あなたが私の血の色


You’re the cure, you’re the pain

あなたが癒し、あなたが痛み


You’re the only thing I wanna touch

あなたが、私が触りたい唯一のモノ


Never know that it could mean so much, so much

こんなに深く意味するなんて思ってもいなかった、こんなに


You’re the fear, I don’t care

あなたが恐れ、私は気にしない


Cause I’ve never been so high

だってこんなにもいい気分になったコトがないから


Follow me to the dark

私を追ってきて暗闇に


Let me take you past our satellites

あなたを、私達の衛生まで連れていってあげる


You can see the world you brought to life, to life

あなたが私の人生にどんな世界を持ってきたのか診てると思う


So love me like you do, love me like you do

Like you do

だから私を愛して、あなたのやり方で


Love me like you do, love me like you do

私を愛して、あなたのやり方で


Touch me like you do, touch me like you do

私に触れて、あなたのやり方で


What are you waiting for?

何を待ってるの?


Fading in, fading out

やってきたり、消えていったり


On the edge of paradise

パラダイスの端っこで


Every inch of your skin is a holy grail I’ve got to find

あなたの隅々の肌は聖なるもので私は逸れを探さなきゃ


Only you can set my heart on fire, on fire

あなただけが私の心に火を灯す、火を灯す


Yeah, I’ll let you set the pace

あなたに合わせるわ 


Cause I’m not thinking straight

だって私はまっすぐ考えられないから


My head spinning around I can’t

私の頭はぐるぐる回ってる、できない


See clear no more

ちゃんと見えない


What are you waiting for?

何を待ってるの?


Love me like you do, love me like you do

Love me like you do, love me like you do

私を愛して、あなたが愛するように


Touch me like you do, touch me like you do

Touch me like you do, touch me like you do

私に触れて、あなたが触れるように


What are you waiting for?

何を待ってるの?


Love me like you do, love me like you do

Love me like you do, love me like you do

私を愛して、あなたが愛するように


Touch me like you do, touch me like you do

私に触れて、あなたが触れるように


What are you waiting for?

何を待ってるの?


Yeah, I’ll let you set the pace

やぁ、あなたに任せるわ


Cause I’m not thinking straight

だって私はまっすぐ考えられないから


My head spinning around I can’t

私の頭はぐるぐる回ってる、できない


See clear no more

もうしっかり考えられない


What are you waiting for?

何を待ってるの?


Love me like you do, love me like you do

Love me like you do, love me like you do

私を愛して、あなたが愛するように


Touch me like you do, touch me like you do

私に触れて、あなたが触れるように


What are you waiting for?

何を待ってるの?


Love me like you do, love me like you do

Love me like you do, love me like you do

私を愛して、あなたが愛するように


Touch me like you do, touch me like you do

私に触れて、あなたが触れるように


What are you waiting for?

な荷を待ってるの?


https://youtu.be/AJtDXIazrMo

Ellie Goulding - Love me like You do (official video)