IDK You Yet - Alexander 23 和訳

 
 
 
 
How can you miss someone you've never met?
会ったことない人をなぜ恋しくなるの?
 
'cause I need you now but I don't know you yet
だって、今私はあなたが必要だから、だけどまだ私はあなたの事を知らない
 
But can you find me soon because I'm in my head?
だけどあなたは私の事をすぐ探してくれる?だって頭の中にいるから
 
Yeah, I need you now but I don't know you yet
やぁ、今私にはあなたが必要だから、でもまだ私はあなたの事を知らない
 
'cause lately it's been hard 
だって最近大変で、
 
They're selling me for parts 
彼らは、私を売っている
 
And I don't wanna be a modern art
そして私は現代の美術品になりたくない
 
But I only got half a heart 
だけど私には半分のハートがあるんだ
 
To give to you 
あなたにあげる為の
 
How can you miss  someone you've never seen?
会ったことない人をなぜ恋しくなるの?
 
Oh, tell me are your eyes brown, blue, or green?
おぉ、教えてよあなたの目の色は茶色,青,それとも緑?
 
And do you like it with sugar and cream?
砂糖とクリームを入れるのが好き?
 
Or do you take it straight, oh, just like me?
それとも私みたいにストレートかな?
 
Yeah, lately it's been hard 
やぁ、最近大変で
 
They're selling me for parts 
彼らは私の事を売っている
 
And I don't wanna be a modern art
そして私は現代の美術品になんてなりたくない
 
But I only got half a heart To give you
だけど私にはあなたにあげるハートを半分しか持っていない
 
And I hope it's enough
それが十分だと願ってるよ
 
How can you miss someone you've never met?
会ったことない人をなぜ恋しくなるの?
 
'cause I need you now
だって今私にはあなたが必要で
 
But I don’t know you yet?
だけど私はまだあなたの事を知らない
 
But can you find me soon because I'm in my head?
だけどあなたはもうすぐ私の事を探せるかな?だって頭の中にいるから
 
Yeah, I need you now 
やぁ、今私にはあなたが必要
 
But I don't know you yet
だけどまだあなたの事を知らない
 
I need you now but I don't know you yet
I need you now but I don't know you yet
I need you now but I don't know you yet
I need you now but I don't know you yet
I need you now but I don't know you yet
今私にはあなたの事が必要だけどまだあなたの事を知らない
 
 
 
Alexander 23 - IDK You Yet [Official Video]