Falling - Trevor Daniel 和訳

 
My last made me feel like I would never try again
私の最後(に付き合った人)はもう私が二度と挑戦しないと思わせた

But when I saw you, I felt something I never felt
だけどあなたを見たとき、私は今まで感じたことないものを感じたの

Come closer, give you all my love
近くに来て、あなたに私の愛を全て捧げる

If you treat me right, baby, I'll give you everything
もしあなたが私を正しく扱ってくれたら、ベイビー、私はあなたになんでもあげるよ

My last made me feel like I would never try again
私の最後(に付き合った人)はもう私が二度と挑戦しないと思わせた

But when I saw you, I felt something I never felt
だけどあなたを見たとき、何か感じたことのないものを感じた

Come closer, give you all my love
近くに来て、あなたに私の愛を全て捧げる

If you treat me right, baby, I'll give you everything
もし私の事を正しく扱ってくれたら、ベイビー、私はあなたに全てをあげる

Talk to me, I need to hear you need me like I need ya
私に話して、私があなたを必要なようにあなたも私が必要だということを聞かなきゃいけない

Fall for me, I wanna know you feel how I feel for you, love
私に恋に落ちて、私があなたに感じてるようにあなたも感じているのか知りたいよ、ラブ

Before you, baby, I was numb, drown out pain by pourin' up
君の前は、ベイビー、私は感覚が無かった、混ぜ合わせることで痛みをまぎらわす

Speedin' fast on the run, never wanna get caught up
走るのを速めて、捕まりたくなかった

Now you're the one that I'm callin'
今、あなたが一人、私が呼んでる人

Swore that I'd never forget, don't think I'm just talkin'
私は一生忘れないと約束した、私がただ喋ってるだけだって思わないで

I think I might go all in, no exceptions, girl, I need ya
私はすべて行くかもしれない、例外はない、ガール、あなたが必要なんだ

Think I'm out of my mind, 'cause I can't get enough
私はおかしくなってるのかな、だって満足できないから

Only one that I give my time, 'cause I got eyes for ya
あなただけに私の時間を捧げてる、だって、私はあなただけを見てるから

Might make an exception for ya, 'cause I been feelin' ya
例外をあなたには出すかもしれない、だって私はあなたに恋に落ちているから

Think I might be out of my mind, I think that you're the one"
私おかしくなっているのかな、私はあなたがその運命の人だと思う

My last made me feel like I would never try again
私の最後(に付き合った人)は私はもう二度と挑戦しないと思わせた

But when I saw you, I felt something I never felt
だけどあなたを見たとき、私はなにか今まで感じたことのないものを感じた

Come closer, give you all my love
近くにきて、あなたにわたしの愛を全て捧げる

If you treat me right, baby, I'll give you everything
もしあなたが私を正しく扱ってくれたら、ベイビー、あなたに全てをあげる

My last made me feel like I would never try again
私の最後(に付き合った人)は私はもう二度と挑戦しないと思わせた

But when I saw you, I felt something I never felt
だけどあなたを見たとき、私はなにか今まで感じたことがないものを感じた
 

Come closer, give you all my love
近くに来て、あなたに私の愛を全て捧げる

If you treat me right, baby, I'll give you everything
もしあなたが私を正しく扱ってくれたら、ベイビー、私はあなたに全てをあげる

I'll never give my all again
私のすべてをもうあげることはない

'Cause I'm sick of falling down
だって、私はもう突き落とさせるのは勘弁だ

When I open up and give my trust
私が心を開いて、私の信用を上げたとき

They find a way to break it down
彼らはどうやって、突き落とすか方法を見つけるんだ

Break down
突き落とす

Tear me up inside
私の中身を引き裂いて

When you break me down

私を突き落とすとき

 

 

Trevor Daniel - Falling (Official Music Video)

https://youtu.be/L7mfjvdnPno