どうしても、和訳したいという気持ちが止まらなくて。
 
 

No one love you like I love you

私ほどあなたを愛している人は他にいないわ


I never cheated, never lied
あなたを絶対裏切らないし、嘘もつかない

 

I never put no one above you
あなた以上の人なんて作らない

 

I gave you space and time
距離も時間もあげたわ

 

And now you're telling me you miss me
そして今、あなたは私を恋しいっていう

 

And I'm still on your mind
私があなたの頭から離れないって

 

We were one in a million
私たちは奇跡みたいな存在よ

 

Our love is hard to find
私たちの愛は、見つけるのが難しいの


Do you stay up late just so you don't dream?
遅くまで起きて、夢なんで見ないようにね



Every time your lips touch another
あなたの唇が他の誰かに触れるたびに

 

I want you to feel me, I want you to feel me
私を感じてほしい、思い出してほしい

 

Every time you dance with somebody
あなたが他の誰かと踊るたびに

 

I want you to feel me, I want you to feel me
私の事を感じてほしい、思い出してほしい

 

Do your days get a little bit longer?
毎日が少しずつ長くなってる?

 

Nights get a little bit colder?
夜は少しは冷たくなってる?

 

Heartbeat a little bit louder?
鼓動は少し大きくなった?

 

Days get a little bit longer?
毎日が少しは長くなった?

 

Nights get a little bit colder?
夜はすこしは冷たくなった?

 

Heartbeat a little bit louder?
鼓動は、少しくらい、うるさくなったかしら

 

 
When you're running, who you run to?
あなたが逃げるとき、誰に向かって逃げる?
 
Where do you go to hide?
誰の元に隠れる?
 
When she ain't giving you enough to get you through the night
もし彼女が夜を乗り越えるだけの愛をくれなかったとき。
 
Won't be caught up in the middle
途中で巻き込まれないわ
 
Through your highs and your lows
良いときも悪いときもすり抜けて、

Baby, 'long as you're not with me, you'll always be alone
あなたが私といない限り、あなたは一人になるのよ

Do you stay up late, just so you don't dream?
遅くまでおきてるの?夢を見ないように

Every time your lips touch another
あなたの唇が他の誰かに触れるたびに

I want you to feel me, I want you to feel me
私を感じてほしい、感じてほしい
 
Every time you dance with somebody
あなたが他の誰かと踊るたびに
 
I want you to feel me, I want you to feel me
私を感じてほしい、感じてほしい