やっぱりタイトルを見れば、、、
って感じですけど、
その背景があるからこそ
なんとなく
わたしはこの曲で表現されている女性
すごく好きです(結局taylorのことになるんでしょうがw)
なんだろう、うまく言えないけれど
すごく好きだったんでしょうね、彼のこと。うむ。。。
好きです。(結局w)






Midnight, you come and pick me up
真夜中、あなたはわたしを迎えに来て

No headlights
ヘッドライトもつけずに

Long drive, could end in burning flames or paradise
長いドライブ、炎の中に行き着くか、それともパラダイスに行き着くか

Fade into view, it's been a while since I have even heard from you
景色の中に消えていくわ、長いこと連絡もくれなかったのに

I should just tell you to leave cause I
出て行って、って言った方がいいんだろうね、だって

Know exactly where it leads but I
この先どうなるかなんてわかってる、でも

Watch us go round and round each time
何度も、何度も繰り返すわ


You got that James Dean day dream look in your eye
あなたの目はJames Dean似でうっとりする目で

And I got that red lip classic thing that you like
わたしはクラシックな赤リップで、あなたもそれを気に入ってて

And when we go crashing down, we come back every time.
壊れたら、私たちはまた戻る

Cause we never go out of style
だってこのスタイルから抜け出せないの

We never go out of style
このスタイルからは逃げれないの


You got that long hair, slicked back, white t-shirt.
あなたは長い髪を後ろに流して、白いTシャツを着てる

And I got that good girl faith and a tight little skirt,
わたしはグッドガールって感じのタイトなスカート

And when we go crashing down, we come back every time.
私たちは壊れたら、また戻るの

Cause we never go out of style
このスタイルからは抜け出せないから

We never go out of style.
このスタイルからあ逃げることができないから


So it goes
だからそのまま進むの

He can't keep his wild eyes on the road
彼は運転に集中できないまま

Takes me home
わたしを家に送るの

Lights are off, he's taking off his coat
電気は消えたまま、彼はコートを脱ぐわ

I say I heard that you been out and about with some other girl Some other girl
他の女の子と出かけたって聞いたわってわたしが言うと

He says, what you've heard it's true but I
彼は言うの、君が聞いたことは本当だよ、でも

Can't stop thinking about you and I
僕と君のことずっと考えてるんだ。って

I said I've been there too a few times
わたしは言うの、前にも何回かあったからわかるわ。って


Cause You got that James Dean day dream look in your eye
だってあなたの目はjames dean 似のうっとりする目で

And I got that red lip classic thing that you like
わたしはクラシックな赤リップで、あなたもそれを気に入ってる

And when we go crashing down, we come back every time.
私たちは崩れ落ちたら、また戻る

Cause we never go out of style
だってこのスタイルからは抜け出せないのよ

We never go out of style
このスタイルがいいの


You got that long hair, slicked back, white t-shirt.
あなたは長い髪を後ろに流して、白いTシャツ

And I got that good girl faith and a tight little skirt,
わたしはグッドガールって感じのタイトなスカート

And when we go crashing down, we come back every time.
私たちは崩れ落ちてもまた戻る

Cause we never go out of style
このスタイルから抜け出せないから

We never go out of style.
このスタイルが良いから

Take me home
家まで送って

Just take me home
家に連れて行ってくれるだけで良い

Just take me home
それだけでいい 家に帰して