こんにちは。

Line@でもお知らせしましたが

Party 大成功でした*\(^o^)/*yay

{DF320764-E79A-4FF1-BA37-101EA58AEECA}



沢山の大好きな家族に囲まれ
幸せすぎた1日。


用意にばたばたしたりしましたが
終わってしまうとあっというまですね(;_;)
皆の笑顔や笑い声が飛び交ってるのを見て
用意していた期間も全てが
愛おしく感じ、素敵な想い出となりました!



それも参加してくれたfamilyのおかげです
感謝の気持ちで胸いっぱい(>_<)♡

日本に帰ったらまたパワーアップして
仕事しますよー♡♡

ではっ


{1D11266E-C792-45B9-A18A-68B3779E50C5}

-----------------------------------------------
Hi

My husband and I celebrated our wedding in Sydney with my Sydney family!
We were really happy to spend for special day with them.

It was busy to prepare party things before that day,but I feel fantastic and pretty all of those.

Because of everyone who came the party ;)

I appreciate everything.

Thanks and love you xxx


-M✳︎︎Cube-