こんにちは。

私事ですが、、






やっと一ミリ切れたーーーー✌︎✌︎

{5EBC6B15-B991-4708-A9FE-8F8DBACB06BA}



ウェディングのために切らずにいました。


が、


我慢の限界でなんどもなんども
実家に帰ろうかと思いましたよ~~⚡︎⚡︎


そうでしょう。

そうでしょう。


一ミリなんてと思いますよね?

一ミリ切るだけでも
髪の毛の生き生き具合が
違うんですよ☺︎

伸ばしたい方も切らないで伸ばしてると
枝毛や毛先のぱっさぱさで
嫌気がさしますよね。

一ミリカットしましょ♡

綺麗な状態を保ちたかった私は
以前は二週間に一度
一ミリカットしてました。笑


Good bye パッサパサgirl
Hello beAutiful hair♡


{B4988E10-6B19-45DE-B8B3-5DB5E3CA804E}


Sydneyのみんなー!
待っていてねー♡♡

-----------------------------------------------
Hi

I got a millimeter hair cut finally:))))
Growing my hair little by little because I have a wedding ceremony in October.but usually I have a hair cut one a every two weeks for it looks beautiful !

I know you think it's waste to have  a hair cut a millimeter every month.

But even that hair is going to be healthy:)
Let's spend a good life without spirit ends and dry!


I'm dying for 2days later!!yay

Thank you.


-M✳︎︎Cube-