こんにちは。

M✳︎︎Cube のお時間です。


今回はっ一週間後に控えた結婚式のための
Cut and high light☺︎♡

ソフモヒ風スタイルにさりげなくhigh lightを入れて
{CF75FCDB-FC92-473B-BAE2-79C04E6EB78D}


OSHAREーーーー(;_;)

絶対!!!!
タキシードが似合っちゃう確信があります。はい。


明日は素敵な奥さまとべびちゃんたち(激かわ)と
最高な1日になるんだろうなと
また一人妄想しました。

ごめんなさい。笑


家族の為に頑張るパパ!
本当凄すぎ(;_;)
私たち夫婦もそんな親になれるかなー⚡︎

何かあったら相談させて下さいね、先輩(;_;)!


幸せのおすそ分けをありがとうございました!

-----------------------------------------
Hi.

It's M✳︎︎Cube time!

He has got a short cut and some high lights on the hair.It absolutely suits his tuxedo style :)

I can imagine their wedding ceremony would be great with adorable babies!!

He who is father working hard for family is awesome.Will we become like them who are good parents x)x)?

Let teach us if we anything happened.
Thank you for bringing here lots of happiness. 

Thank you.

-M✳︎︎Cube-