こんにちは。

今さっき
老人ホームへ向かう道で
対向車線から来る車の男性が
たばこの火をつけたまま道へ


投げ捨てました。



凄く凄く悲しい気持ちになりました。


でもそれと同時に、
車を近くに停めてでも
拾いに行って火を消し捨てに行かなかった自分に

悲しい気持ちになりました。


誰かが拾ってくれるだろう。



誰かが、、は、誰だろう。


誰が拾うんだろう。


そのまま飛んで木や家についたりしたら、、


今日は風が強いですよね。








後悔しないためにも同じ事を繰り返さぬよう
思った事は出来るだけ行動!



⚡︎⚡︎⚡︎

---------------------------------------------
Hi.

I saw man who is driving a car through a cigaret that still caught fire to road just now.

Unfortunately I felt so bad and sad very much.

But at the same time ,I'm disappointed to myself.
Because I didn't pick it up 

Someone would take it..


Who pick it?


Who is who?


If sigalet is away or catch fire anywhere..it's windy today




I will take any action because I don't want to regret as long as I can.



Thank you.

-M✳︎︎Cube-