こんにちは。

つい先日は県立の試験発表に卒業式と
イベントが続きましたが、
改めて

試験お疲れさまでした。

そして

ご卒業おめでとうございます。

いとこちゃんも辛さを乗り越えて
見事合格&無事卒業でした♡
ここまで育て上げたおばさまは本当凄いですね(;_;)
皆ほっとした様子でしたよ~(≧∇≦)
可愛いいとこちゃんたちがすこーしだけ大人な顔つきに見えたのは私だけでしょうか♡!?

(いつの間にか大人になっちゃうんだなあ、、嬉しいけど、、寂しかったりして、、)
心の声 笑
{014F3364-E5F5-4803-9F83-2D9B4992D249}


これからが楽しみです!!!
高校でも頑張ってねー(;_;)♡♡

次は入学式や進級☺︎
着付けやヘアセットの予約も
承っておりますので気軽に連絡くださいo(`ω´ )o

私も負けずに頑張るぞっ!

---------------------------------------
Hi.

There were exam of public high school and graduation ceremony for them recently.
My cousin also has passed exam and done a ceremony she had gotten over the bitterness;)Congratulations!!

Everyone was relived to know that,especially my aunt who bring her up till now.
It looks One of little girl is getting woman!
That is exciting her future:))

Please book as soon as possible for the entrance ceremony and promotion in coming April!!

Thank you.

-M✳︎︎Cube-